Розділ 155.

53 8 1
                                    

- Оресте, розплющ очі!

Дико боліла голова. Голос врізався у вуха і вибухнув на тисячі маленьких відлясків. Кожний сантиметр тіла віддав електричним струмом.

- Оресте, нам час йти! Підіймайся!

В черепі немов купились мурахи. Щось постукало по скронях та тім‘ю.

- Голова не пробита. Пульс є. Ні-ні, не заплющуй очі!
- Може адреналіну йому?
- Він його в себе стільки всадив, що прямо тут і помре від ще одного. Треба так. Оресте, трясця! Ану зберись, мисливцю!

Розплющив очі, немов по команді! Оте: зберись мисливцю, мов той подорожник на рані. Я закліпав, дубовими руками розтер голову та липке від чогось волосся. Прислухався до болю в тілі.

Боліло все – значить живий.

Підіймався поволі, опираючись на Валерія. Гера стояла біля Ігоря. Глянув на нього. Тіло безпорадно лежало на ношах, перемотане бинтами. Він слабко дихав. Але все ще дихав. Потрібно донести його до лікарів.

- Припалили тебе? — запитав у нього.

Він не відповів.

- Пищав, наче дівчинка, — холодно всміхнулась Гера. — А в кінці знепритомнів. Потрібно донести його до наших.
- Наших, це кого? — запитав її. — Варгів?

Кілька днів тому вони відкрили полювання на мене. Я ж втягнув їх у бійню, до котрої ті були неготові. Вони зазнали бойових втрат. А тепер я сам повертаюсь до них...

- Він помре без медичної допомоги, — спокійно пояснила Гера. — І Валерій має пройти обстеження серця. Тобі б теж здалось, бо на тобі живого місця немає. До зелених зон вам просто не дійти. Ще й з Ігорем на ношах. Годі тобі, Оресте! Ти завалив сирін! Могутнішого чудовиська за неї просто не існує. Арсен та Пророк тобі пробачать, ось побачиш!

Не пробачили.

Нас чекали біля руїн краєзнавчого музею. Але я забіг наперед.

Через мінне поле ми дійшли без проблем. Єдина поблема була з ношами, на котрих лежав непритомний Ігор. Вони були незручні і зроблені абияк. Я взяв їх попереду, Валерій позаду. Гера прикривала.

По дорозі Валерій, важко дихаючи, розповів новини, котрі вдалось прочитати в місці де ловив зв'язок з зеленими зонами. Смерть тих близнюків вампірів таки викликала резонанс. Кілька десятків радикально налаштованих (як писали в новинах) монстрів спробували вночі перелізти через стіну. Якби Вавилон не попередив, може б їм і вдалось.

СтрімерWhere stories live. Discover now