Інквізитори таки зайшли всередину. Я сховався в одній з пустих квартир. Четверо людей в чорному поволі крокували вгору. З ними мені не справитись, тож я затамував дихання, щоб ніяк себе не видати. Студентами ширились чутки, що в них розвинуті всі органи чуття і вони відчувають все краще і сильніше, аніж прості смертні. Але й про спадкових мисливців ходило немало казок.
На щастя, мене не помітили. Я почекав, доки вони пройдуть і виліз через вікно.
Стрибок вийшов довгим. Я спробував згрупуватись, проте холодний та мокрий від нещодавнього дощу асфальт досить неприязно прийняв мене. Приземлився на ноги та покотився вбік. Коліно, лікоть та всі ребра з правого боку аж закололи. Проте скаржитись не було коли. В мене все менше часу.
Я не озирався. Що ближче було до стіни, то образливіше мені було. Хотілось одночасно кричати від люті та плакати з відчаю. Мабуть, в мене смикалось обличчя, проте нікому було це побачити.
- Ідіот! — прошепотів сам собі.
В Еліосі пройшло все моє життя. Життя, котре більше не повернеться. Як тільки ворота за мною зачиняться, дороги назад не буде. Зранку я офіційно буду визнаний зрадником. Блогер Орест Лютий, винищувач яг, упирів та сирін — пособник чудовиськ. Ніхто не стане слухати, що я намагався відвернути бурю. Не слухатимуть, бо всі зусилля були дарма. А чи були ці зусилля спрямовані заради Еліосу? Хіба я перебив шабашівців, щоб на С2 було спокійніше? Чи для того, щоб не померти від отруєння крові?Чим я керувався, крім помсти, коли влаштовував бійню під землею сірої зони?
Хіба я не потоваришував з Цепешем, щоб Марк Рейдж помер? Він же нічого не зробив мені. Так, поливав брудом, хотів побити. Але чи став би він робити те саме на моєму місці?
- Ти заплутався, мисливцю, — сказав сам до себе. — Заплутався і наробив дурниць.
Невже спроби Пророка та Арсена мене вбити були виправдані? Що як вони мати слушність, а я ні? А тепер мені ще приводити берегиню.
До воріт залишилась одна вулиця. Під мурами вже зібрався натовп. Люди готувались до протистояння з армією чудовиськ. Ніхто з них не знав, що сталось на першій сірій. Я зупинився. Ще раз глянув позаду себе. Хотів запам'ятати першу зелену.
Може ну його? Батько розповідав про знайомого, в котрого можна буде пересидіти. Поїду з Еліоса і хай тоді інквізитори розбираються з Лукою? Тут і так почнеться буря. Джини оголосять економічну війну дому Гангрела. Цепеші не за день, але повернуть собі владу. Друга сіра знищена і роздроблена. Шабашівці вирізані вщент інфантами плутонців. Гектора, ватажка Лос Камарадос, вбила Гера. Без нього вони притихли. Як і плутонці без Ілая третього. Варги без Арсена просто розпадуться. Там немає єдиної сили. А значить люди можуть спробувати забрати ту територію собі. Артур хотів поділити її з чудовиськами, але його більше немає. І до всього цього я тим, чи іншим боком був причетним... Може це те, про що попереджали Аніка та Лука? Смерть забере всіх, хто поруч...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...