- Доброго вечора! Вітаю Еліос! Ви на каналі Голос Еліосу, і з вами я, Тарас Бринник і ми розпочинаємо!
Заграла звична моїй мамі музика. Я стояв за лаштунками і не бачив нічого, але уявляв, як той всміхається, посилаючи свої вовчі погляди всім присутнім.
- Я попереджу тебе про вихід, — сказала Катерина.
Знизав плечами. Ідея Валерія вже не здавалась хорошою. В шлунку забурчало. Краще б я знову відстрілював ягу на другій сірій...
Тарас тим часом розбирав новини за тиждень. Що сталось в Еліосі, що мало б статись. За десять хвилин я добряче занудьгував...
***
Згадалась дорога до першої сірої зони. Після суду не говорив ніхто. Крім Цепеша. Влад, хоч і йшов у мотоциклетному шоломі, але злорадства не приховував.
- Якби він не розвіявся, я б сам його виловив і розірвав би голими руками.
- Тоді в тебе не дуже то й вийшло, — буркнув Ігор.
- Він застав мене зненацька. Наступного разу фокус би не вдався.
- Легко казати, коли Аріка більше немає, — Ігор навіть не думав тримати язика за зубами.Цепеш зупинився, розвернувся обличчям до Ігора.
- Ти щось хочеш сказати, мисливцю? — з погрозою в голосі промовив він.
Ігор і не думав відступати. Зазирнув тому прямо в скло шолому.
- Я вже сказав. Що ти тепер будеш робити?
Не знаю, чим би це завершилось, але я став між ними. Розпихнув обох руками в боки. Цепеш видав шиплячий звук. Ігор дістав пістолет.
- Слухайте, ми поки на одному боці! — гаркнув, переводячи погляд то на одного, то на іншого.
- Скажи це йому! — гаркнув Цепеш.
- Він тебе врятував між іншим, — втрутився Валерій.Обоє промовчали.
- Гаразд, — Влад примирливо підняв руки вгору. — Тим більше в мисливців скоро додасться роботи. Орест, я так розумію, ти відмовився від пошуків Сирін...
- Що?! — встряв Євген Павлович. — Сирін?
- Хто це? — Валерій єдиний, хто не розумів про кого ми...***
- Оресте, — покликала Катерина. — Оресте! Твій вихід!
Тарас Бринник між тим представляв мене.
- Тож, сьогодні з нами блогер, котрий впевнено наздоганяє за популярністю Марка Рейджа. Справжній експерт з відстрілу чудовиськ! Переможець суду Богів! Оооорееест Лютий, пані та панове! Сьогодні з нами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...