Вибирались обережно. Спочатку Ігор відкрив невеличку щілину у дверях, виглянув.
- Чисто!
Тихо відкрити двері не вдалось. Скрип і гуркіт, здавалось, чули аж на першій сірій. Я виглянув туди з автоматом, готовий поцілити все, що там може бути. Нічого не було. Проте фалмери могли чекати за рогом. Кощій, звісно, піде за нами, та всі вцілілі йому не потрібні. Кількома він поповнить свою мертву ватагу.
Вийшов першим, тримаючи Грозу перед собою. Один обріз у Валерія. Гера йшла слідом. Снайперська гвинтівка висіла за плечима. Вона забрала Ак Звіробій в одного з полеглих варгів. Її дрон припасований на поясі. Вавилон згодився приглядати за Валерієм. Йому було вже краще, проте вічно ліки діяти не будуть. Потрібно було будь-що доставити його на зелену зону. Ігор замикав процесію. Йому дивом дісталось найменше. Проте ніхто не залишиться тим, ким він (або вона) були раніше, повернувшись з третьої сірої. Це не просто сидіти на стіні чи знімати відео. Тут всі уявлення про людяність та правила війни зникають. Але чомусь тут я дихав вільніше. Тут ніхто не прикидався тим, ким він не був. Всі бажання, за кілька днів тут, звелись до необхідного мінімуму. Поїсти хоч раз в день. Хоча б кілька годин спокійно поспати. І пережити ще день. Два дні на третій сірій, а по відчуттях я постарів на кілька десятків років. А якщо подумати: скільки тут провели мисливці у заставі до приходу кощія...
За рогом чисто. Жодної душі, лише по підлозі тягнулись криваві сліди. Кров не людська. Маючи досвід попередніх сутичок та кровопролиття — було ясно, що власник кривавої смуги — один з фалмерів. Щось напало на нього. І це щось може напасти на нас. Химера? Добре, що арсенал в іншому боці.
Йшли повільно, хоч часу було небагато. Повинні встигнути до темряви. Або до повторного відключення генераторів. В темряві нам не вистояти. Пройшли один з коридорів. Краєм ока побачив тінь. Гера теж помітила, проте поки ми додивились — нічого не було. До арсеналу дорога пряма. А ось до гаража доведеться петляти. Проте все послідовно. Переступили свіжий труп фалмера.
Він сидів, опершись спиною до стіни та розпрямив ноги на брудному бетоні. Руки безвільно звисали униз. Підборіддя опущене в низ. Перерізане горло. Вавилон схилився над ним.
- В нього чотири удари ножем в живіт, —
прошепотів. — Дивний спосіб прибрати ворога.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...