Гера з Валерієм кинулись до Ігоря. Виглядав він кепсько. Я теж хотів допомогти, але мене зупинив крик над нами. Химер більше не було, але сирін нікуди не ділась.
- Йому потрібна медична допомога! — закричала Гера.
Сирін знову набрала висоту, готуючись піти у піке. Ігор застогнав.
- Відтягніть його геть з моста! — наказав Вавилон. — Оресте, потрібна твоя допомога.
Він кинув мені невеликий зелений тубус. Холодний метал, неприємний на дотик, ще й плече, котре зачепила химера, рухалось гірше. Футболка там потемніла, проте я не звертав уваги. Потрібно виграти час для Ігоря!
- Знаєш, як стріляти з рейдера? — на диво спокійно запитав Вавилон, дивлячись, як над нами кружляє велетенський птах.
- Дулом на неї? — хмикнув.
- Значить знаєш. Вважай, це ненадійна конструкція, добре якщо не вибухне в руках...
- Тому ти віддав цю штуку мені?Сирін набрала висоту. Зробила ще коло і полетіла на вниз. Вона вибрала зайти з сонячного боку. Якби не вічно похмуре небо на третій сірій — ми б навіть не побачили її.
- По моїй команді! — закричав Вавилон.
Він розвернув кулемет, знайшов її в приціл. Валерій та Гера підняли Ігоря. Взяли попід руки та повели геть. Він ледь переставляв сам ноги. Голова безсило впала на груди...
Кулеметна черга повернула мене у реальність від роздумів. Сирін була зовсім близько...
- Давай!
З тубуса зі скрипом вилетів снаряд. Руки обпекло, що я аж скрикнув — так той нагрівся! Вавилон полоснув її довгою чергою по клюву та очах. Сирін закричала, задерла голову, захищаючи очі. Вона не побачила, що снаряд з рейдера прилетів їй у ліве крило. Траєкторія польоту одразу ж змінилась і, замість нас, вона розтрощила поручні та, зачепивши корпусом міст, полетіла вниз. Нас аж захитало. Скрип старого мосту витіснив усі інші звуки. На мить я подумав, що конструкція не витримає. Але він лише просів.
Я обернувся. Валерій з Герою поспіхом забирались з моста. На щастя, крім двох (тепер вже мертвих) химер, ніхто з мешканців могильника не поспішав до нас. Вони прийдуть з настанням темряви. Щось підказувало — там є речі страшніші за сирін. Але дізнаватись не хотілось.
Сирін знову полетіла на нас. Проте цього разу не було піке. Вона спускалась по дузі, готуючись випустити кігті. Вавилон відкрив вогонь по тулубу, проте це не допомагало. Він не міг вцілити в незахищені ділянки. Я застрибнув у кузов машини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...