Нічний ринок спав. Прилавки тепер закривались швидше, оскільки така злива відлякувала клієнтів. Я намагався не потрапляти на світло. Цікаво, хто прийшов по неї?
Перші голоси я почув, як тільки промайнув торгові ряди. Зблиснула блискавка і я нарешті побачив їх. Сірі балахони з каптурами. Пророк вивів свою кишенькову армію на полювання.
- Вона не могла втекти далеко, браття! — донеслось до мене. — Вона на калясці! Шукайте це породження зла!
Серед монстрів ширились чутки про його людей, котрі панують тепер на першій сірій. Я чомусь думав, що вони зникли, або перебиті десь на С2.
Припав до стелажу. Я тоді не дуже добре розійшовся з ними, хтозна, як вони відреагують на мою присутність.Але й залишити Мерею я не міг. Пророк милосердним до неї не буде.
Обережно прокрався крізь торгівельні ряди. Ось я майже біля дому Мереї. Але де її шукати, якщо там її немає.
- Її немає! — крикнув хтось з "балахонів".
- Це суккуб, вона могла наслати ілюзію і заховатись в домі.
- То спалити тут все!Я вийшов з тіні. Небо освітило блискавкою.
- Зупиніться! — крикнув їм.
Балахони одночасно глянули на мене. Хтось з них прошепотів моє ім'я.
- Що ви тут забули?!
- Не твоя справа, мисливцю!
- Ще й як моя! Ви прийшли по суккуба. Пропоную вам сказати Пророку, що ви її не знайшли!Запанувала мовчанка. Я блефував, звісно. Але якщо вони не повірять, що тоді?
Поволі йшов до них. Двоє балахонів вийшли з дому Мереї. Ще двоє вийшли з тіні ринку.
- Пророк знав, що ти прийдеш! — один з них звернувся до мене. — Він сказав, що тобі варто зробити вибір! Ти або з нами, або проти нас!
Двоє позаду поволі обійшли мене збоку. Двоє попереду теж розійшлись по боках. Я все ще приховував тесак під піджаком. Ситуація розверталась по найгіршому сценарію.
- Мисливці не вчинять шкоду людям, — нагадав один з балахонів. — Тож приєднуйся, або йди геть! Тобі нічоно тут робити!
- Можу сказати вам теж саме! — крикнув у відповідь. — Залиште в спокої Мерею!
- То ти знаєш її ім'я?! Ти зрадник людства! Пророк передбачив і такий розвиток подій...Договорити він не встиг. Десь збоку з'явився ще один послідовник в балахоні. За собою він тягнув тіло. Тягнув грубо, за волосся, без мук совісті, іноді, відвішуючи кілька копняків, коли чув спротив.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...