Розділ 105.

59 9 0
                                    

Перелесник вкусив перевертня за шию. Кілька упирів зчепилось з низькими зеленими створіннями. Інфанти налетіли на іншого перевертня. Знову стало гаряче.
Пролунали постріли. В закладі знаходились і люди.

Стіни загорілись. Ламались столи, стільці. Доки я підіймався клянучи травмовану ногу, біля мене впало два тіла. Ще десь збоку пролетіла чиясь кінцівка. Дріб з обрізу знайшов першого упиря. Інший відправив у натовп. Крики та завивання наповнило заклад. Один з перевертнів рвав зубами якогось найманця. Я озирнувся навколо. Ні Ігоря, ні Аніки...

Мене хтось збив з ніг. Обріз вилетів геть. Здоровою ногою відштовхнув супротивника геть. Одразу ж вихопив принесений Ігорем пістолет і відправив туди кілька куль. Підхопив обріз і, не гаючи часу, побіг до барної стійки. Перескочив і заховався за нею. Наді мною пронеслась хвиля вогню. Тріск битого скла. Закрився від них рукавом куртки. Відлуння від пострілів ледь перекривало нелюдські завивання. Озирнувся по боках і побачив Ігоря з Анікою. Вони додумались заховатись, коли все почалось.

- Треба тобі було це починати? — прошипів Ігор. — Тут пекло твориться!

На доказ його слів, щось вибухнуло. Стіни затряслись.

- Захотів назад в кабінет до Василя Грома?
- Пішов ти!
- Нам вибиратись потрібно, — Аніка нагадала про своє існування. — Тут скоро не буде чим дихати.

Ми переглянулись з Ігорем. Обережно виглянули з-за барної стійки.

Упирі вчепились у вовкулаку, рвали того зубами. Вцілілий найманець розстрілював все що міг з автомата, тягнучи до себе все, що залишилось від його товариша. Перелесник намагався відірвати голову ослаблому інфанту. Асура лежав посеред закладу без ознак життя. Поспіхом поклав перед собою коробку з дробом для обрізу. Відкрив, дві пусті гільзи вилетіли з димовим шлейфом від пороху і покотились геть.

Я виглянув ще раз, спробував знайти власника закладу. Але того ніде не було.

- Давай на три, — запропонував Ігор.
- Давай. Три? Три!

Ми одночасно встали й відкрили вогонь. Спочатку з пістолетів. Хтось з нас остаточно прибив найманця, хтось пристрелив упиря, котрий налетів на перелесника. Розрядив весь магазин, але перезарядитись не встигнув. У заклад ввалились два, до того, п'яні перевертні й кинулись до нас. В хід пішли обрізи.

СтрімерWhere stories live. Discover now