Розділ 144.

79 9 2
                                    

- Хто такий Лука?
- Зі складного почав? Гаразд, слухай уважно! Лука суддя. Спостерігає за балансом сил. Не дає нікому перемогти у війні. І не дасть. Він не один такий. Знаю, що в інших вцілілих мегаполісах є подібні йому. Не всі так ревно виконують свої обов'язки, але вони там є.

Згадав, як Лука зупинив час і змусив мене задихатись...

- Чому він хоче, щоб я привів берегиню? Боїться, що Пророк приведе людей до перемоги?

Чесно кажучи, від усвідомлення цього мене аж пересмикнуло. Він не зупиниться на досягнутому. Зараз це сіра зона, потім червона зона. Далі або третя сіра, або зелена зона. Пророк це бомба сповільненої дії. І питання часу, коли буде вибух...

- Перемоги? — криво всміхнувся Ігнацій. — Лука не хоче смертей. Навіть якщо в Пророка вийде, він зведе в могилу багато народу. Але така ціна виживання.

Погляд ковзнув на сплячого Валерія та Геру, котра скрутилась біля нього. Мої однолітки, такі самі, як і молодь, котра йде за Пророком. І вмирає. Тому що нетренована. Неготова. Але все ще йде, бо зброя Пророка в його словах.

- Лука не хоче перемоги будь-кого, — продовжив інквізитор. — Він вибрав баланс. Подібні йому ставали на сторони людей чи на сторони чудовиськ в інших куточках світу. Хтось просто спостерігає. У нас Лука не став на жоден. І, гадаю, не стане. Тому й від Пророка він хоче здихатись чужими руками. Якщо він вступить сам, шляху назад не буде...

Побачивши напруження на моєму обличчі від намагання все скласти, Ігнацій додав: Ти вліз у занадто складну загадку для тебе, Оресте. Все набагато складніше, ніж здається на перший погляд. Ти вліз в епіцентр, не розуміючи, що ти взагалі робиш...

- Чому Пророк хотів здихатись Аніки? — перебив його. — Що в ній такого, що змушує його остерігатись її?
- Яка дивна прив'язаність до чудовиська, — в очах заграли бісики. — Але я розумію, тебе, мисливцю. Красива, екзотична, манить молоде серце. Манить на стільки, що затуманює розум перед очевидними речами...

- Я б послухав коротку версію, — похмуро відповів. — Без зайвої суб'єктивщини.
- Її ілюзія здатна звести нанівець ілюзію Пророка, — не схоже, щоб Ігнацій образився. — Не всі війни ведуться силою. Іноді варто захопити серця людей та не людей. А твоя подруга може це зробити. І колись зробить.

СтрімерWhere stories live. Discover now