- Доброго ранку, Оресте, — психотерапевт уважно оглянула мене. — Як спалось?
- Добре, — збрехав. — Спав, як немовля. А ви?
- В мене немає проблем зі сном.
- Не сняться чиїсь суїцидальні схильності?
- Оресте, тебе ж це не цікавить насправді. Але відповім: ні, не сняться. Бачила вчора тебе по телебаченню.
- Фанатієте від Тараса Бринника?
- Є такий гріх, — всміхнулась. — Але мені сподобалось те, як ти себе вів. І твій друг...
- Валерій.
- Точно, Валерій. Розумний юнак, мушу зізнатись.
- Тому він і знімає, а я полюю.Лілія Володимирівна Ненависть жарту не оцінила...
***
Тарас Бринник аж випромінював упевненість. Легка хода, невимушені жести. Голос передавав ті емоції, котрі він хотів передати публіці. Немов риба у воді.
Катерина стояла з годинником, нервово вслухаючись, коли ведучий мене запросить. Валерій трішки нервував. Його хвилювання передавалось і мені.
- В Еліосі настали тривожні часи, — повним занепокоєння тоном промовив він. — Древня потвора: Сирін, вийшла зі сплячки та прилетіла нас провідати. На червоній зоні стався переворот і до влади прийшли радикально налаштовані чудовиська. На центральній площі другої зеленої зони тривають сутички між демонстрантами та муніципальною охороною. Мисливці ввели комендантську годину на першій зеленій зоні. А третя зелена ввела режим ізоляції...
Валерій фиркнув.
- Можна подумати, до того вони приймали усіх охочих.
Ми з Катериною теж всміхнулись. За життя мені довелось побувати там лише одного разу. Просто так туди не потрапити.
- Наш любий мер, Платон Сірий, зараз активно веде перемовини з представниками монстрів. Звісно ж переговори дистанційні, — додав він поспіхом.
А з ним ще Василь Грім, Артур Гордий, хтось з інквізиторів та кілька дипломатів. Війна ведеться не лише кулями, а й словами. Я не розумів нюансів, але Валерій пояснив загальну картину. Якщо чудовиська не позбавлені клепки, вони не підуть у наступ відкрито й одразу. Маючи певну підтримку з прихильників кровопролиття, вони маніпулюватимуть цим, погрожуючи початком активних воєнних дій. Василь Грім буде запевнювати їх у перетворенні на м'ясо. Мер виступатиме у ролі дипломата та посланця миру з підказаними аргументами від Артура чи якихось дипломатів, що там присутні. Інквізитори, гуру розвідки, тихо розвіюватимуть погрози чудовиськ. З того боку все буде так само. Вони тиснутимуть одні на одних, добиваючись поступок та кращих умов. Так було завжди, просто Вентру, Малкавіани та Цепеші робили це тонко та вишукано. Ці діятимуть впертіше та агресивніше. Вони використовуватимуть сирін, удаючи, ніби можуть контролювати її. Але з нашого боку на те є Василь Грім. Він в деталях переповість, як з сирін злітала луска. Розкаже, як мисливці занудились від перемир'я. Нагадає про варгів і Пророка. Якщо добре подумати, то найцікавіше відбувається точно за межами передачі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...