Розділ 151.

54 9 0
                                    

Їхали мовчки. В машині Вавилон знайшов карту аномалій та мінних полів. Ігор не розганявся. Карта могла застаріти, а в'їхати з розгону в щось на зразок того, що ми зустріли в окопі — сумнівна радість.

Сонце не пробивалось крізь сірі хмари, від чого настрій не покращувався. Що далі ми їхали від застави, то легше ставало. Проте я не дозволяв собі розслаблятись. Це оманливе відчуття тут. Дорога додому може видатись ще більш небезпечною, ніж те, що було на заставі.

- Думаєш, ми правильно зробили, що залишили їх там? — запитала в мене Гера.

Вона не зводила погляду з дороги, тримаючи руки на кулеметі.

- Не було там правильного рішення, — відповів, дивлячись на заставу. — Що так, що так вони помруть. Питання часу.

Вавилон сидів з кам'яним лицем. Перед собою тримав рюкзак. В руках була рація.

Джип плавно котився по дорозі. Ми під'їжджали до вежі, з котрої Вавилон подав сигнал про напад.
З кабіни постукали. Машина зупинилась і з вікна виглянув Валерій.

- Тут зв'язок ловить! — радісно оголосив. — Я заливаю короткі відео на канал. В нас сорок тисяч переглядів попереднього. В мене телефон від повідомлень розривається...

- Еліос, прийом! — Вавилон випрямився і заговорив у рацію. — Мене хтось чує?
- Велика матуся на дроті. Назвіться, прийом!
- Вавилон, 498451.

Тиша. Кожний мисливець мав свій порядковий номер. У Василя Грома, в мого батька, в Ігоря був окремий номер. В мене не було, оскільки я не довчився й офіційно мисливцем так і не став.

- Що у тебе, Вавилоне?
- Я хочу розмовляти з командуванням, прийом.

Знову тиша. Ми переглянулись. Невже проігнорують його?

- Василь Грім на зв'язку. Радий, що ти живий. Ти дістався до застави?
- Дістався. Застави більше немає. Ігнацій склеїв ласти, прийом!

Мовчання. Вавилон глянув на мене, тоді потрусив рацією. Нічого. Але ось вона знову зашипіла.

- Там всі двохсоті?

Згадав того мисливця, котрий переплутав нас з чудовиськами. Він все ще міг бути там...

- Так. Ліквідовані кощієм.
- Хто ще там був?
- Кілька десятків фалмерів та химера.
- Чи вдалось знищити або забрати звідти зброю?
- Ні.
- Чи ліквідована загроза?
- Кощій все ще там.

СтрімерWhere stories live. Discover now