- Дякую, що прийшов Оресте!
- Дякую, що запросили.Журналістка мала зайву вагу, котрої абсолютно не соромилась. Коротке чорне каре, пухкі щоки, навмисне зроблені блідими, рожева помада. Окуляри півмісяцями. І карі очі, кокетливо дивились на мене. Коли я став помічати такі деталі?
Неважливо. Триматись завжди потрібно впевнено. Нас так вчили. Я обережно потис їй руку. Вона зауважила розбиті пальці, але нічого не сказала. Думає, то тренування. А може здогадується про справжню причину. Неважливо.
Вона сіла за стілець, розчепивши ґудзик на білому піджаку. Пухкою ручкою потягнулась по коктейль суміші синього та зеленого кольору. І все вона робила якось плавно, природно. Я ніколи не був експертом, але щось в ній було таке. До останнього не хотів погоджуватись, але й жаліти що прийшов потреби не було.
- Нервуєш перед інтерв'ю? — ввічливо поцікавилась вона.
- Я ніколи не давав інтерв'ю жіночим журналам, тому так.Вона розсміялась. Не знаю, справжнім був той сміх, чи професійно відточеним, але в будь-якому випадку — достатньо переконливо. Насправді нервував я далеко не через це...
***
Всіх глядачів відігнали з місця події. Місце злочину обвели стрічками. Лікар констатував смерть. Хоча жодної потреби в цьому не було. Лисий чоловік з рубцем на щоці впав прямісінько на шию. Пробита голова з широко розплющеними очима. Не важко здогадатись, що якийсь час він жив. Але пошкоджена шия викликала в нього параліч, а потім й смерть.
Територію зайняла охоронна компанія Срібло і Сталь. Чому викликали саме їх? У каналу з ними були не надто теплі стосунки. Їх головний про щось доповідав інквізитору. Я спостерігав за цим з розбитого вікна. Тепер я радів, що не піддався спокусі спуститись і нашпигувати нападника дробом.
Василь Грім з лайкою та погрозами таки дістався до мене.
- Прийшов, як тільки почув, — потисли руки. — Ти сам цілий?
Лікар зашив мене на місці, бо інквізитор наказав не відпускати мене в лікарню. В голові трохи паморочилось від знеболювального, але зосередитись я міг.
- Дурниці, — спокійно сказав.
Василь Грім виглянув у вікно. Тіло накрили.
- Паскудно це, все Оресте.
- Думаєте? — криво всміхнувся. — Нападник з можливостями інквізитора...
- Оресте, це вбивство на зеленій зоні! — перебив Грім.
- Самозахист, — виправив.
- Він з вікна вилетів. Труп на зеленій зоні. Це прецедент. Такого не траплялось роками. По тихому не вийде.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
ФэнтезиВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...