Вавилон не став нас чекати. Старий мисливець якось занадто спритно для своїх років побіг угору. Валерій швидко бігти не міг, тож я залишився з ним.
- Ти як? — запитав у нього.
- Бувало й краще. Тіло погано слухається.
- Це поки що, — збрехав. — Далі буде краще. Скоро і забудеш цей стан.Валерій невпевнено всміхнувся. Щастя, що він не мисливець і в медицині не розбирається. То до нього потім дійде...
- Стільки всього сталось за весь цей час, — шепотів оператор. — Я колись боявся чудовиськ, що кожний новий вихід на першу сіру був для мене каторгою.
- А тепер ти завалив банші. І врятував двох досвідчених мисливців.
- Так. Просто, перебуваючи тут, ледь не залишившись у лімбі, чи як його...Він зупинився, перевів подих. Я хотів допомогти йому, але він зупинив мене рукою. Мовляв: сам дійду.
- Все тепер здається неважливим, — продовжив.
- Ти про що зараз?
- Наш канал. Вся ця гонитва за популярністю навипередки з Рейджем. Успіх, фанати, підписники...
- Яке ж це все лайно, правда? — хмикнув.Валерій уважно глянув на мене.
- Ми лізли з тобою в кубло чудовиськ, бо я хотів нових підписників. Навіщо? Дурня це все, Оресте.
- Погоджуюсь.
- Злишся на мене?
- Ні, — чесно відповів йому. — Немає на що злитись. Ти мене силою нікуди не тягнув. Я сам прийшов до колись весільного оператора з ідеєю обігнати Марка Рейджа. Я вірив, що Ліка кине його, зверне на мене увагу. І коли вона врешті звернула, я зрозумів, що це не те, чого я хочу. Багато чого я не хочу. Але краще таки зрозуміти різницю між тим, що начебто хочеться і тим, що насправді потрібно.- То каналу Стрімер кінець?
- Це була хороша подорож. Чим би вона не завершилась.Оператор слабо всміхнувся. Ми нарешті піднялись на пагорб залишивши спалене селище позаду. Попереду простилалась дорога. Місцями, між асфальтом поросла трава.
- А ви не поспішали, — Вавилон чекав нас.
Попереду в сотні метрів стояв великий кам'яний завод, оточений бетонним парканом з колючим дротом. По боках були кулеметні гнізда. Але не було жодної живої душі.
- Ти теж не дуже поспішав всередину, — відповів, дивлячись на останній прихисток людей на усій третій сірій. Де самих людей не було видно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...