Lipiec 2019
Pov: Via
Chwilę temu wróciliśmy do mieszkania. Janek dogadał się z panami, którzy dostarczyli łóżko, aby wnieśli nam je do góry. O dziwo nie mieli oni z tym żadnego problemu i po chwili jeszcze nie złożone łóżko było w naszym mieszkaniu.Naszym w Janka mniemaniu, bo ja w ogóle tak nie uważam. Jest to jego mieszkanie, w którym ja tylko przebywam na czas wyjazdu.
~~~
Gdy stare łóżko było już wyniesione, a nowe stało w kartonie ja zajęłam się ubieraniem pościeli dla nas, ponieważ Jasiek stwierdził, że musimy wymienić wszystko w tej sypialni. On sam zabrał się na skręcanie łóżka. I szczerze mówiąc nie szło mu to najlepiej.
- Może dziś jeszcze będziemy spać na kanapie? - zapytał Jan rzucając jakieś śrubki na podłogę.
- Wierzę w ciebie Jasiek, dasz radę! - powiedziała dając mu buziaka.
- Jasne...
~~~
Jankowi na całe szczęście udało się w miarę możliwości złożyć to nawet szybko. Ja w tym czasie zrobiłam sobie małą sesje w lustrze i wstawiłam ją na instagrama.
via.karas
📍 KrakówLubią to moli.rdcls, reto_synku i 39 402 innych użytkowników.
via.karas: remember only God can judge us 🥱
janekoficjalnie: fajny dywan
via.karas: wiem
33mata: babci zajebałaś?
via.karas: nie wiem, pytaj właścicielajanuszwalczuk: Tak wygląda twój urlop?
via.karas: To tylko mała część, dzieje się więcej 👅laura.nad: ale hotuwa 🥵
via.karas: brałabyś?
m_zalewski: ja bym brał
fajgel_tymon: za późno Maksymilianie ☹️
via.karas: DZIĘKI TYMUŚ :)))_juxxca: 🤢🤮
33szczepan: jakieś kidy tu są xdd
via.karas: o nie, boję się XDDZobacz wszystkie komentarze: 199
Właściwie wstawiłam tą sesje za radą Janka, który stwierdził, że po prostu muszę wrzucić, bo wyszła zajebiście.
~~~
- Jasiek! Czy ja wyglądam dobrze? - spytałam się chłopaka chwilę przed wyjściem do jego znajomych.
- Pięknie wyglądasz. - powiedział - Z resztą jak zawsze. - dodał całując mnie w skroń.
- Ja pytam serio.
- A ja Ci serio odpowiadam. Zajebiście wyglądasz.
- Co jeśli twoi znajomi mnie nie polubią? - dodałam po chwili.
CZYTASZ
Układanka || Jan-rapowanie
FanficROBIĘ KOREKTĘ!!!!!!! Jak potoczą się losy córki założyciela SBM Label i początkującego rapera z ogromną ambicją? idę po pół miliona :3 Początek: 18.02.2021 Koniec w drugiej części na profilu <3