Styczeń 2020
Pov: Via
Razem z Laurą jesteśmy w moim mieszkaniu. Ja od około dwóch tygodni czuję się okropnie, non stop wymiotuję, a okresu nie miałam od bardzo dawna, dlatego Nadolska po drodze wstąpiła do apteki i kupiła kilka testów ciążowych.- Co jeśli będę w tej ciąży? Przecież Jasiek mnie zostawi.
- Na pewno nie, będzie szczęśliwy na 100%.
- Jasne...
- Dobra idź zrób ten test, a nie się zastanawiasz co jeśli.
Wzięłam leżące na stoliku trzy kartoniki i z przerażeniem udałam się do łazienki. Tam zgodnie z instrukcjami zrobiłam wszystko i po wyszłam z testami odwróconymi tyłem.
- Teraz czekać 7 minut, tak?
- Tak.
Z Laurą dosłownie co 15 sekund patrzyłyśmy na zegarek, aż w końcu włączyłyśmy jedną z piosenek mojego taty, która trwa ponad 5 minut.
~~~
- Stresuję się... - powiedziałam, gdy odwracałam pierwszy test.
- To nie przedłużaj.
Widząc dwie kreski na teście od razu zaczęłam płakać, a Laura wzięła dwa. pozostałe, które też okazały się pozytywne.
- Młode macierzyństwo też jest fajne, co nie? - powiedziała i przytuliła mnie - Będzie dobrze kochanie.
- Nie będzie... uwierz mi, Janek nie będzie zadowolony.
- Ale już się stało, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.
- Zajebiste pocieszenie.
- Będzie dobrze skarbie, na pewno będzie.
W tym momencie wtuliłam się w Laurę i po prostu ryczałam. Nie wyobrażam sobie, że w tym wieku mogę być w ciąży, i że w miom ciele rośnie kolejna istotka.
~~~
Za chwilę ma przyjechać do mnie Janek. Nadolska zgodziła się zostać na rozmowie z nim, ale stwierdziła, że zostanie w miom biurze.
Gdy usłyszałam charakterystyczny dźwięk wpisania kodu do klatki jeszcze bardziej zaczęłam się stresować.
~~~
- Hej myszko. - powiedział przytulając mnie - Płakałaś?
- Musimy pogadać, siadaj.
- Co Ty taka poważna? Stało się coś? - zapytał śmiejąc się i usiadł na sofie.
Przysiadłam się obok niego i zaczęłam bawić się sznurkami od bluzy.
- Powiesz mi w końcu czy bez potrzeby tu przyjechałem?
- Jestem w ciąży. - powiedziałam cicho.
CZYTASZ
Układanka || Jan-rapowanie
FanfictionROBIĘ KOREKTĘ!!!!!!! Jak potoczą się losy córki założyciela SBM Label i początkującego rapera z ogromną ambicją? idę po pół miliona :3 Początek: 18.02.2021 Koniec w drugiej części na profilu <3