Czerwiec 2019
Pov: Via
Dzisiaj jest nasz ostatni wieczór na Dominikanie. O 23 wyruszmy na lotnisko, do którego mamy ponad dwie godziny drogi. W nocy mamy lot, a o 20 czasu polskiego powinniśmy być już w Warszawie.Ostatnie chwile postanowiliśmy wspólnie spędzić na mini jachcie, wspominając wszystko to co się działo.
~~~
- Według mnie i tak najlepszą akcją była rozbierana sesja chłopaków na plaży. - zaśmiałam się.
- Mogłaś sobie popatrzeć co nie? - zwrócił się do mnie Mata.
- Nie było na co Michałku.
- Nawet na jego 14,5 centymetra? - odezwał się Karol.
- Niestety nie.
- A co Ty w ogóle robiłaś z nimi na tej plaży? - zapytała Magda.
- Kuba też chciał być na zdjęciu, dlatego ktoś musiał je zrobić.
- Wykorzystywali Cię tutaj. - śmiała się Paula.
- Kogoś musieliśmy. - powiedział Kuqe.
- Przynajmniej będą wspomnienia do końca życia.
- Mi na pewno zostanie w głowie wasza kłótnia. - odezwał się Beteo - Jaśka bezradność, Twoje wkurwienie Vijka, no po prostu... ciężko było.
- Dobrze, że przynajmniej się pogodziliście. - rzucił Seba - Fajna z was para.
- Na moje już od dawna powinni być razem. - dodał Bet.
- Gdyby nie jeden osobnik. - w tym momencie wszyscy spojrzeli na Michała - To może byśmy byli.
- Dobra daj już mu spokój. - wtuliłam się w swojego chłopaka - Ważne, że jesteśmy i już.
- Jak tu ich nie uwielbiać? - odezwała się Magda.
- Nie da się. - odpowiedział Solar.
~~~
Godzina 2:30 czasu lokalnego, a my właśnie wyruszyliśmy samolotem do Polski. Przed nami około 12,5h lotu dlatego większość z naszej paczki poszła spać.
Tym razem na całe szczęście Michał nie siedzi obok Janka i mnie. Przy nas jest wolne miejsce, dlatego wraz z Jankiem zrobiliśmy sobie taki nasz kącik.
- Ty nie idziesz spać? - zapytała mnie Magda, która siedzi w rzędzie obok.
- Jakoś nie mogę zasnąć, nie to co niektórzy. - głową pokazałam na tulącego mnie i śpiącego Jana.
- Spróbuj Vijka, długa podróż przed nami. - uśmiechała się dziewczyna i przytuliła się do Karola.
Stwierdziłam, że przynajmniej spróbuję, dlatego włożyłam sobie do uszu mnie airpodsy i włączyłam playlistę, która zawsze pomaga mi zasnąć - wszystkie utwory mojego taty i te gościnne.
CZYTASZ
Układanka || Jan-rapowanie
FanficROBIĘ KOREKTĘ!!!!!!! Jak potoczą się losy córki założyciela SBM Label i początkującego rapera z ogromną ambicją? idę po pół miliona :3 Początek: 18.02.2021 Koniec w drugiej części na profilu <3