Dzień dobry 😗
To nie maraton (jeszcze), ale jeżeli wbijecie tu 80 ⭐ to jutro pojawi się maraton składający się z 4 rozdziałów, więc zachęcam do komentowania i oczywiście głosowania
Miłego dnia ✌🏼
§§§
Kwiecień 2020
Pov: Via
Dzisiaj jest Wielkanoc, a dokładniej poranek wielkanocy. My z Jasiem wczoraj przyjechaliśmy do Krakowa, więc dziś na dzień dobry przywitał nas Filip szukający prezentów od zajączka.Następnie wszyscy ubraliśmy się w miarę odświętnie i poszliśmy na śniadanie, które pomagałam przygotowywać mamie Jana, mimo że ona tego nie chciała.
Pani Renata wolałabym żebym siedziała i odpoczywała, ale ja tak nie potrafię, dlatego mimo jej niechęcią pomogłam.
Później wszyscy zebraliśmy się w salonie i patrzyliśmy na Filipa, który ekscytował się prezentami.
Chłopiec na sam koniec podszedł do Janka z małym pudełeczkiem, a ja byłam ciekawa jego reakcji.
Razem z rodzicami chłopak kupiliśmy mu najnowsze AirPods Pro, ponieważ słuchawki Jaśka już nie nadawały się w ogóle do użytku.
~~~
- Skąd pomysł na taki prezent? - zapytał Janek, gdy byliśmy już w pokoju.
- Nie wiem, zajączka pytaj.
- A tak serio?
- A tak serio to pytaj zajączka.
- Yhym... możesz powiedzieć zajączkowi, że zajebisty prezent. Bardzo się cieszę.
- To dobrze. - powiedziałam i wyjęłam z walizki kosmetyki.
Następnie przeszłam do robienia lekkiego makijażu, a z moich oczu zaczęły lecieć niekontrolowane łzy.
- Co się dzieje myszko? - zapytał Janek.
- Nic.
- Widzę, że płaczesz.
- Źle się czuję, okej?
- Ale coś Cię boli?
- Nie fizycznie, psychicznie.
Janek w tym momencie po prostu mnie przytulił i pocałował w czoło.
- Jeżeli nie chcesz mała, to nie musisz jeść z nami tego obiadu, możesz tu zostać.
- Ale będą dziadkowe... i jakaś ciotka. Trochę tak głupio.
- Nie wygłupiaj się, możesz zostać. Serio.
Nie odpowiedziałam nic Janowi, tylko wtuliłam się bardziej w tego szyję i zaczęłam płakać.
~~~
Pov: Janek
Jak co roku w Wielkanoc u mnie w domu odbywać się obiad dla rodziny. Z powodu wirusa przyjechali tylko dziadkowie i siostra mojej mamy z mężem, ale to dobrze, bo młoda czuje się źle, a im mniej osób tym lepiej.Ja oczywiście mówiłem i przekonywałem ją, żeby została na górze, ale Olivka uparła się, że będzie jej głupio i woli być z nami.
~~~
- Jak się czujesz? - zapytała babcia, gdy z Olivką zeszliśmy na dół.
CZYTASZ
Układanka || Jan-rapowanie
أدب الهواةROBIĘ KOREKTĘ!!!!!!! Jak potoczą się losy córki założyciela SBM Label i początkującego rapera z ogromną ambicją? idę po pół miliona :3 Początek: 18.02.2021 Koniec w drugiej części na profilu <3