52. Jest mi łatwiej zasnąć

3.5K 98 61
                                    

Lipiec 2019

Pov: Via
Obudziłam się w swoim łóżku, ale od razu zauważyłam, że nie ma w nim Jana. Potem spojrzałam na okno, przez które widać, że jest już ciemno. Spojrzałam też na zegar, który stoi na szafce nocnej, który pokazywał 23:16.

Nigdzie dookoła nie było mojego telefonu, więc tak czy inaczej musiałam wstać. Po ubraniu moich ukochanych papci z futerkiem wyszłam z pokoju i udałam się do kuchni.

Tam pierwsze, co zobaczyłam, to że zakupy, które zrobił mi Janek są rozpakowane i schowane do szafek czy lodówki. Podeszłam więc i wyjęłam z niej wodę kokosową, którą otworzyłam i napiłam się.

Następnie rozglądałam się za moim telefonem. Leżał on na stoliku przy kanapie. Podeszłam tam i chwyciłam go do ręki. Pierwsze co zauważyłam to wiadomości od Jana.

Pasula <3
musiałem wracać do Filipa
mam nadzieję, że nie będziesz zła
zadzwoń jak się obudzisz promyku

Nie wiedziałam czy mam zadzwonić czy nie. Janek napisał mi to po 17, a jest 23. Może już śpi? Ale z drugiej strony jakbym nie zadzwoniła to mógłby mieć o to pretensje.

Usiadłam więc wygodnie na kanapie w salonie i wybrałam numer do chłopaka. Czekałam parę sygnałów, ale w końcu odebrał.

- Śpisz misiu? - zapytałam pierwsza.

- Właśnie się kładę, a coś się stało?

- Nie, nie. Po prostu miałam zadzwonić jak się obudzę.

- Dopiero się obudziłaś?

- No widzisz, tak wyszło. - zaśmiałam się - Ale dobra, jak Ty już idziesz spać to nie  przeszkadzam. Dobranoc Jasiek.

- Dobranoc Olivka.

Po rozmowie z Janem wstałam i poszłam do łazienki. Tam się lekko ogarnęłam, zmieniłam to co trzeba było zmienić, umyłam ręce i wróciłam do kuchni.

Będąc już w niej zrobiłam sobie kolację. Kanapki z sałatką, którą dała nam Jana mama. Do tego zrobiłam sobie herbatę i z tym wszystkim ruszyłam do swojej sypialni.

Tam położyłam talerz i kubek na stoliku nocnym, włączyłam laptopa i ledy, i następnie weszłam do łóżka. Na netflixie puściłam Sex Education i zaczęłam oglądać.

Ten serial oglądałam już w sumie nie pierwszy raz. Pierwszy raz oglądałam go z Jankiem jeszcze w styczniu. Wtedy zrobiliśmy sobie taką nockę razem u mnie i oglądaliśmy cały sezon na raz. Od tamtego momentu zawsze bardzo chętnie wracam do niego.

~~~

Po pierwszym odcinku napisała do mnie Laura.

Laura
e laska, śpisz?

Ja
nie, a co?

Niestety nie doczekałam się już odpowiedzi, ponieważ Nadolska zadzwoniła chwilę później.

- Czemu nie śpisz? - odezwała się Laura.

- Mogłabym spytać o to samo.

- No ja nie śpię bo…

- Bo?

- Bo się pokłóciłam z Kacprem i nie wiem co się z nimi teraz dzieje. - rzuciła szybko.

- Jeju kochanie… o co?

- Mogę jutro do Ciebie przyjechać? To Ci powiem.

- Oczywiście, ale bądź tak pod wieczór bardziej.

Układanka || Jan-rapowanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz