4/4 🤍🕊️
§§§
Czerwiec 2020
Pov: Via
Jutro chłopacy wracają z Kamienia, a ja nie mogę się już doczekać. Strasznie stęskniłam się za Jaśkiem, a przez ten czas rzadko ze sobą rozmawialiśmy, bo prawdę mówiąc albo ja pracowałam, albo on.Znaczy jego "praca" to zupełnie inna sprawa, bo nagrywanie klipów i piosenek pijąc przy tym alkohol i spotykając się z fanami to nie bardzo praca, ale mniejsza o to.
~~~
Teraz siedziałam właśnie w swoim mieszkaniu i postanowiłam zadzwonić na kamerkach do Jasiuli.
Oczywiście chwilę musiałam czekać, aż książę odbierze, a gdy to się stało nie byłam już taka zadowolona.
- Siema myszko. - powiedział Janek, który siedział na tarasie z chłopakami i jakimiś dziewczynami.
- Możemy porozmawiać? Sami?
- No już, już. - wysyłał z miejsca i zaczął kierować się w stronę domu, ale zatrzymał go Matczak, który wyrwał mu telefon z ręki i gdzieś pobiegł.
- Cześć słoneczko! Co tam słychać?
- Wszystko w porządku Michał, ale mógłbyś dać mi Jana?
- A nie chcesz chwilę ze mną porozmawiać?
- Ni...
- Wiesz, że dziś była u nas jakaś dziewczyna i dała mi kinder jajko?
- Super.
- No kurwa... albo udało mi się w końcu dookoła świata.
- Michałek oddaj mi ten telefon. - Jasiek pojawił się za Matą.
- No już. Masz.
- Dzięki.
Następnie Michał wyszedł z pokoju, a Janek położył się na łóżku i wysłał mi buziaka w powietrzu.
- Co to za dziewczyny?
- Nie wiem, nie znam ich.
- Yhym... i siedziałeś z nimi przy jednym stole?
- No tak wyszło.
- A co Ci się stało w nos? - zapytałam, bo Jan miał cały podrapany nosek.
- Nic.
- Ciekawe, a tata z Sebą już pojechali?
- Tak. I Borek też.
- Okej... stęskniłam się już.
- Ja też. Bardzo.
- A jutro o której będziecie?
- 14 może 15. Coś koło tego.
- Wracasz do mnie czy do siebie?
- A jak wolisz?
- No chyba do oczywiste...
- A zrobisz mi pranko?
- A co za to będę miała?
- Odwdzięczę się na pewno, ale jeszcze pomyślę jak.
- Yhy, w takim razie zrobię.
- Wspaniała jesteś.
- Wiem.
- A co robiłaś wczoraj?...
~~~
Z Jasiem rozmawiałam jakoś z godzinę. Później zabrałam się za kolację, wykąpanie się i pracę do późna przy płycie Seby, która ma wyjść jakoś w sierpniu.
CZYTASZ
Układanka || Jan-rapowanie
FanficROBIĘ KOREKTĘ!!!!!!! Jak potoczą się losy córki założyciela SBM Label i początkującego rapera z ogromną ambicją? idę po pół miliona :3 Początek: 18.02.2021 Koniec w drugiej części na profilu <3