Sierpień 2019
Pov: Via
Z Michałem siedzimy właśnie na kocach na plaży i po prostu gadamy o codziennych sprawach. Przed chwilą pokazał mi też kilka tekstów, które mają pojawić się na jego płycie.- Ogólnie. - zaczął - Dokończymy tą rozmowę z rana?
- Chcesz wiedzieć dlaczego nie miałbyś u mnie szans?
- Jeżeli tak to już nazwałaś to tak.
- Jesteś kompletnie nie w miom typie. Znaczy, że żebyś był brzydki czy coś, bo nie jesteś, ale tak po prostu nie te klimaty. Poza tym, mimo tego, że jesteś bardzo inteligenty i pewny siebie jak ja swój wiek, to czasami po prostu zachowujesz się jak taki dzieciak.
- Czyli jakbym trochę zmienił wygląd i zachowanie to...
- Nie rusza się dziewczyny kumpla. - powiedziałam dokładnie to samo co Michał rano, a on się tylko zaśmiał.
- No wiem, wiem.
Porozmawiałam jeszcze trochę z Matczakiem, aż w końcu chwilę przed naszym powrotem poprosiłam go, aby zrobił mi zdjęcie.
via.karas
📍 SicilliaLubią to moli.rdcls, 33wygus i 47 492 innych użytkowników.
via.karas: Jaki tekst piosenki opisuje mnie? 😌 fot: @33mata 👶🏻
januszwalczuk: "urlop mam kiedy chcę" ~ Solar 🙂
via.karas: Tak myślałam Januszu, porozmawiamy jak wrócę 🤨m_zalewski: "Ty jesteś dziś piękniejsza"🥂
via.karas: 💋laura.nad: "Ona kiedy wchodzi, tworzy pokój pełen wzwodu" ~ FPS
janekoficjalnie: skąd wiesz?
laura.nad: Cii...
via.karas: 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️Zobacz wszystkie komentarze: 326.
~~~
Pov: Janek
Przed chwilą przyszedłem od braciaków, z którymi pograłem w karty i wypiłem (jak na mnie) strasznie mało. Nie miałem praktycznie ochoty na jakikolwiek alkohol, gdy Olivki nie było przy mnie.W pokoju pierwsze co zrobiłem to postawienie prezentu dla dziewczyny obok łóżka, żebym gdy przyjdzie mógł jej dać, a następnie po prostu walnąłem się na nim i przeglądałem internet.
~~~
Usłyszałem właśnie, że drzwi naszego pokoju się otwierają, a po chwili w nim ujrzałem Olivkę.
Dziewczyna pierwsze co zrobiła to ściągnięcie butów, potem rzuciła swoją torbę gdzieś w kąt, i gdy zdjęła bluzę, zostając przy tym w samym staniku i spodenach położyła się dosłownie na mnie.
CZYTASZ
Układanka || Jan-rapowanie
Hayran KurguROBIĘ KOREKTĘ!!!!!!! Jak potoczą się losy córki założyciela SBM Label i początkującego rapera z ogromną ambicją? idę po pół miliona :3 Początek: 18.02.2021 Koniec w drugiej części na profilu <3