6.BÖLÜM /// TEMAPARK 💔

1.4K 50 27
                                    

Behzat: Günaydın abi.

Haşmet: Günaydın Behzat.

Ferman: Baba günaydın.

Haşmet: Günaydın oğlum. Siz hayırdır bu saatte kalktınız . Hani öküz gibi uyuyacağız demiştiniz.

Behzat: Öküz gibi demedik abi.. uyayacaz bütün gün dedik.

Haşmet Fermana döndü.

Haşmet: Oğlum ben farklı bir şey mi dedim. Bütün gün uyumakla öküz gibi uyumak aynı şey değil mi?

Ferman gülerek " Evet baba aynı şey..amcam alındı biraz galiba öküz falan.." dedi. Haşmette ona katılarak başladı.

Haşmet : ee hayırdır neden bu saatte ayaktasınız sebebini söylemediniz.

Behzat: İlyasın işleri abii. Kızlar lunaparka mı Temaparka mı gidecez dedi ya dün . Aradı sen de geleceksin dedi.  Romantik takılacak Ömür Hanım , biz de arkasında kuyruk olacaz.

Haşmet: Hee onu diyorsun. Tamam git işte sende ne var?

Ferman: Amca Temapark'ta romantiklik biraz zor .. Yani ortam efsane güzel halam söyledi ya gittik biz.. Adrenalini bol bir yer..

Behzat: Öyle mi ? Merak ettim bak şimdi bende. Abi sen fidanlıkta mı olacaksın bütün gün.

Haşmet: Orda olucam Behzat.

Behzat: Tamam.

➰➰➰

Hızır : Günaydın herkese..

Yerine oturur oturmaz Zeynep soru sordu. "Babacım bir şey soracağım?"

Hızır: Ahaa geliyor bir şey.

Zeynep: Aşk olsun baba..

Hızır: Hadi de ne diyeceksen.

Zeynep: Tamam peki uzatmıyorum. Hani biz bugün alışveriş yapacağız ya . Kota var mı dicektim. Bence olmasın yani 2 ay sözünden çıkmadık hak ettim bence.

Hızır: Hımm bir düşüneyim abartmamak şartıyla kotayı kaldırıyorum.

Ömür: Hayatım ne kotası bu?

İlyas: Meryem yengemin kuralları hayatım.. Zeynep biraz abartıyor bu konuları yengem de böyle bir şey koydu. O burda olmasa da kuralları hâlâ devam yani.

Ömür: Anladım.

Herkes kahvaltılarını yapıp biraz oyalanıp evden çıktı. Avm'nin önüne geldiklerinde Behzat'ın sesiyle ona döndüler.

Behzat : Kızlar bakın baştan anlaşalım. Ben ağaç olmak istemiyorum. Sözüm bu kadar siz anladınız.

Mine: Behzat sen fidanlığa geç o zaman.. Hızır abilerin yanına yorulma bizimle ..

Bozulduğu her halinden belli Behzat " Tamam ya bir şey demedik. Ama abartmayın siz de." deyip toparladı.

İlyas: Öff hadi kızlar burdan Temaparka geçicez ordan da fidanlık. Ona göre kendiniz karar verin..

Ömür: Ohh benim bitanem planı yaptı noktayı koydu. Canım benim. Hadi kızlar kocamı çok bekletmeyeceğiz. .

Zeynep : Ayy kıyamazlar kocalarına ..

Özlem: Tabii .

Ömür : Seninde olsun görüşelim Zeynepcim.

İlyas : O gün hiç gelmeyecek hayatım.. Ben onu kimseye vermeyecem . Milletin başını derde sokmaya gerek yok.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin