Çakırbeyli evi...
Kahvaltı masasında herkes oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Hızır tek tek herkesi inceledi. Herkes kendi halindeydi.
Sessizliği bozan Ömür oldu. " Meryem abla bugün müsaitsen çocukların aşısı vardı gidelim mi?Hem dişleri içinde krem alalım. "
İlyas : Ömür kapıda adam dolu aldır işte ne istiyorsan.
Ömür: Saçmalama İlyas aşılarını da adamlara yaptırayım mı? Zafer abi yapar bence . Becerikli baya yani ondan dedim.
Herkes gülmeye başladı ..
İlyas : ya ben onu mu diyorum krem için dedim..Geçen de kıyafet almaya beni götürdün..gelirken bez al falan diyorsun yanlış alınca da kızıyorsun .. Çok alınca da kızıyorsun ..
Ömür : İlyas kale gibi evde yaşıyoruz ..yanlış anlama burada olmaktan zerre şikâyetçi değilim ama bizde diğer insanlar gibi yaşayabiliriz . Yani aşı için alışveriş için kendimiz çıkabiliriz. Parka , gezmeye , çocuk, alışverişine ve daha bir sürü şeye...bu seni niye rahatsız ediyor . Yanlış almanı anlarım da çok almak niye her geçen gün büyüyorlar bezlere sığmıyorlar.
İlyas :dışarısı tehlikeli hayatım.
Ömür: tehlikeli diye bu evde tıkılımı büyüyecek çocuklar ya da biz , ben , Meryem abla , annem , Zeyno ,Özlem ve bebeği burada böyle mi yaşıcaz.
İlyas: evet canım böyle yaşıcaz ..
Meryem : abartma İlyas..Zeyno ile Ömer nasıl büyüdüyse onlarda öyle büyüyecek.. eve kapatarak çocuk mu büyüteceksiniz..
İlyas : bir süre böyle yenge ..kimlerle uğraşıyoruz.
Ömür : anlıyorum seni ama korumasız bir yere gitmiyoruz ki.
İlyas: korkuyorum Ömür anladın mı? Size bir şey olacak diye ödüm kopuyor anladın? Ben doydum size afiyet olsun . Abi çıkarken seslenin ben çocukların yanındayım.
Hızır tamam dedi başını salladı." Ömür nesi var bunun ?"
Ömür : Didem ve Ferman vurulduktan sonra ara ara böyle tepkileri oluyor. Çocukların üstüne normalden fazla düşkün.. ben normalleşmeye çalıştıkça o daha da korumacı , sert oluyor .. Bazı geceler çocukların beşiklerine dayanarak uyuduğunu görüyorum. Bazen ısrarla yanımızda yatmalarını istiyor..
Zeynep: ayy kıyamam amcam benim ya . Ama bu durum ciddileşmeden uzmanla mı görüşseniz..
Meryem : Hızır sen bir konuşsan olmaz mı?
Hızır : tamam konuşurum ben ..son zaman gözüme batmaya başladı bu halleri emin olmak için sordum zaten.
Ömür : abi böyle sizden örnek vererek yani iki çocuk büyütmüşsünüz sonuçta daha yumuşak konuşsan . Çünkü geçen ben biraz konuşayım dedim ama çıkıştı biraz ..
Hızır: tamam merak etme sen . O çıkışma kulağıma geldi onun da hesabını soracağım o gerzeğe.
Ömür : tamam abi.
Hayriye Anne : korkar uşağum..o günler neler çektik hastanede .. Haşmet deliriydi az daha. O da konuşsun söyleyin .
Hızır - tamam ana bugün fidanlıkta beraberiz konuşuruz beraber.
Özlem : Emine ablalar ne alemde bir haftadır yüzlerini görmedik . Gerçi ben telefonda Mine ile konuştum dün..Onun da başında Behzat abi bu konuyla ilgili konuşup duruyormuş . Bir yere gitme etme diye..Akşam Didemle bahçede yürüyorlarmış bunun haberi yokmuş dışarı çıktılar zannetmiş kıyameti koparmış . Haşmet abi bağırmış en son ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomantikHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..