Bu bölüm ve diğer bölüm aylar önce yazılmış stok bölümler o yüzden hemen geldi . Düzenleme yapılıyor yani.😊
Keyifli okumalar 🌸
Uzun uğraşlar sonunda Behzat’ın kalbi tekrar atmaya başladı. Doktorun ikazıyla acil ekibi hemen onu hazırlayıp ameliyathaneye götürdüler. Geri geldiğine tam sevinemeden ameliyathaneye gidişini izlediler. Mine’yi zorlukla diğer yataklardan birine yatırıp sakinleştirici yaptırdılar. Çok geçmeden uykuya daldı. Toparlanıp 3-4 gün önce İlyası bekledikleri ameliyathanenin önünde bu kez Behzat için beklemeye başladılar. Ömür akıttığı yaşlarla isyanın eşiklerine geliyordu. Kocası için Behzatın kucağında ağlamıştı günlerce . Şimdi ise Behzat için abisinin kucağında ağlıyordu. Haşmet nasıl olduğunu sorup aldığı cevaplarla put kesilmişti. Kafası durmuştu. Kocası için üzülen kardeşine üzülmesi yetmemiş hamile eşini geride bırakıp soğuk ameliyathanede hayata tutunmaya çalışan diğer kardeşine üzülmeye başlamıştı. Sadece o değil bunu kimse beklemiyordu. Şu bir saat içinde birkaç farklı duyguyu arka arkaya yaşamışlardı.
Hızır Ali ve Zeynep acilde Mine’nin başında bekliyordu. Zeynep usul usul gözyaşlarını akıtırken “ başımıza gelenler ne böyle? kabus bitsin uyanalım lütfen.” dedi.
Hızır ALi sarılıp destek oldu. “ tamam iyi olacak .”
Zeynep: Kalbi durdu abi.. amcam desen daha yeni uyandı. Ne oluyor bize?
Hızır Ali: Amcam uyandı şuanda iyi . Behzat abi de uyanacak iyi olacak.
Zeynep sarılarak daha çok ağladı. Boğuk çıkan sesi ile “ kızım kızım diye dolaşıyordu ..ya göremezse..” dedi.
Hızır Ali: şşş…düşünme böyle..
Bir saat sonra…
Mine: Behzat! Behzat !
Zeynep: Geldi geri geldi. Ameliyata aldılar.
Mine: Gitmek istiyorum beni ona götürün.
Hızır Ali: tamam götürücem ama sakin olacaksın ben tekerlekli sandalye alıp gelicem.
Hızır Ali çıkarken haberi duyup bebeği de alıp gelen Emine yanlarına geldi.
Mine: Abla..
Emine: tamam canım ağlama ..bak bebeğe bir şey olabilir..dün ağrın vardı ..onun için iyi olman lazım..
Mine: Behzat..o nasıl iyi mi? Haber var mı? Abla yalan söyleme lütfen.
Emine: Ameliyatta hâlâ yukarda bekliyoruz bir şey demediler.
Mine: yanına gitmek istiyorum..
Hızır Ali sandalye ve hemşire ile geldi. Hemen arkalarından Yasemin girdi. Hızır Ali uyandığını haber verince işini bırakıp gelmişti. Aklı Behzattayken ne kadar dikkatli olabildiyse hastalarına o kadar bakabilmişti. Hemen yanına geldi. “ Canım ..nasılsın ? “
Mine: iyiyim bir şeyim yok kocamın yanına gitmek istiyorum..
Yasemin: tamam götürücez ama önce Badeyi bir kontrol edelim olur mu? Az evvel uyurken baktım sıkıntı yoktu . Gitmeden bir daha bakalım…hadi.
Gözlerini silerek tamam dedi Mine. Yavaşça sandalyeye oturtup ultrasona götürdüler. Hızır Ali dışarda beklerken Emine ve Zeyneple birlikte bebeğe baktılar.
Yasemin : Şuan için bir şey gözükmüyor.. biliyorum zor ama bebeğini de düşünmen lazım…bak eğer bir şey olursa onu kaybedebiliriz.
Titreyen sesiyle söylediği son cümleyle Mine elleriyle yüzünü kapatıp ağladı. “ Babasıyla birlikte beni bırakıp gitmesinler .”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Roman d'amourHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..