145. BÖLÜM /// DOMATESLİ KAOS 😄

794 32 67
                                    


Selam 👋🏽

Baya çabuk geldim bu sefer.
Güzel bir bölüm oldu ama.

Bakalım beğenecek misiniz?

Beğeni ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum .

Keyifli Okumalar 🍅

Doğum günü için her şey hazırdı. "Evett!!! Miniğimi getirin bakalım artık." diye yüksekçe bağırdı Didem.

"Toplanın hadi!! Ferman kompetileri getir hadi!!" dedi Zeynep. 

Az sonra Emine'nin kucağında Emir yanında Haşmetle pastanın arkasında yerini aldı.

Ferman yeni aldığı spota yerleştirdiği fotoğraf makinesinin video kısmına  basmış geniş açıda kayda başlamıştı. Bir sıkıntı olmadığını görünce ellerini çırparak masaya ilerledi. "Aslanım bir yaşında ha!"

Hızır Ali: Kayıttayız dimi?

Ferman dönüp kameraya el salladı. "Evet abicim el salla bak."  deyince o da onu taklit ederek heyecan içinde salladı.

"Bir tane geçiririm gömerim seni buraya taklit ettin anlamadık sanki."  dedi sahte bir sinirle.

Hızır Ali de diklendi. "Gel gön hadi ya bekliyorum."

Koluyla iteledi Emine'nin yanına ilerledi Ferman. "Yav bir yürü git. Mahvedeceksin partiyi."

Hızır Ali güldü. Şaşkın şaşkın bakan Emir'in burnuna dokundu makas aldı.

Didem: Şaşkın aşkım yiaa baksana.

Zeynep: Kıyamam napıyor bunlar diyor kesin.

"Baba." dedi Haşmet'e yöneldi Emir. "Gel babam." diyerek kucağına aldı Haşmet.

Emine: Sen de kalsın Haşmet . Ben daha iyi kontrol ederim.

Zeynep: Tamam o zaman başlayalım mı?

Tipi öne geçmeye çalıştı. "Abla ben mi tutsam Haşmet mukayyet olamaz şimdi."

"Hop hop!" dedi Haşmet. "Bir  adım daha atarsan pastayı değil seni kesirim Tipi. Abartma ya!! Çocuk babasının kucağında durur doğum gününde! Ya da annesinin işte neyse !"

Güleceklerdi ama gülemediler.

Emine: Tamam Haşmet. Tipi sende saçmalama Allah aşkına. Tutamaz falan gözünü seveyim yapma.

Didem: Tamam gerilmeyin hadi mumları yakalım.

Hızır Ali ve Ferman çakmakları çıkarıp işe koyuldu.

Tipi: Bir yaşında değil mi? Neden bir sürü mum var abla?

Zeynep ona baktı. "5 tane Tipi abi."

Tipi: Bir mum bir tane de maytap mı şu neyse adı işte. Ondan olsa  yeterdi.

Emine: Ben böyle istedim gardaşım.

Hızır Ali: Evet hadi hazır.

Ferman başladı. " Hep birlikte hadi bakalım. İYİKİ DOĞDUN EMİRRR!"

Hep birlikte gülüp eğlenerek kutladıklarında bu an ölümsüzleşiyordu da.

Haşmet Emine ile üfledi. İlk Emir'i sağından ve solundan öptüler sonra birbirlerini öptüler.

Didem'in istemesi ile mumlar tekrar yakıldı Hızır Ali ile tekrar üflediler. Onlar onu yapınca Ferman tekrar yakıp Zeynep'le birlikte onlar gibi üfledi.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin