140. BÖLÜM //BENİM EVİM SENMİŞSİN❤️

1.3K 55 86
                                    






Keyifli okumalar..

Arabanın penceresinden dışarı bakarken gayette mutluydu Merve. Güvendiği cephe yine onu zafere ulaştırmıştı. Ne mi olmuştu?

flashback...

Hayriye Hanım: Kızum sen kimlerdensun? Akraba dedi Bahar.

Zümrüt: Deliçayları bilir misiniz?

Hayriye Hanım düşündü. " Fikret Deliçay neyun olur senin?"

Zümrüt: Iıı o da akrabamız ama uzak. Yani biraz dışarda bırakılmış.

Sona doğru sesi kısılmıştı. Ama anlamışlardı.

Hayriye Hanım: Anladum.. Hoş gelmuşsun.

Bahar'ın " Ailesi burdalar Hayriye Hanım. Yazdan yaza memlekete gidiyorlar." demesini başını sallayarak cevapladı.

Zümrüt: Annemler sizi tanıyor.

Hayriye Hanım: Tanırlar tabii uzak yakın hemşerumuz.

Hatice gözlerini kısarak lafa girdi. " Senin annenin adı Mehtap mı? Mehtap Deliçay?" Zümrüt gülümsedi.
" Evet annem.Siz nerden tanışıyorsunuz?"

Hatice: Misafir ortamlarından bir iki merhabalaşmamız var. Çok selam söyle. Hayriye Hanım'ın yeğeni dersen hatırlar belki.

Zümrüt: Tabii söylerim baş üstüne.

Bahar: Çok hanımefendi bir kız maşallah. Hayriye Hanım sen bilirsin bu işleri. Gözünden tanırsın olacak olanı.

Hayriye Hanım anladı ne dediğini gözleriyle süzdü bir Zümrüt'ü. " Ee sen bilursun ben demeyeyum şimdi bir şey."

Bahar istediği cevabı alamamıştı. Tufansa
" Nasip da bu işler. Ayıptur milletin içinde etma." dedi.

Bahar: Zümrüt kızım biliyor benim niyetimi bir şey olmaz canım.

Tufan: Boş niyet Bahar. Oğlanın sevduğu vardur bilmeysun sanki.

Bahar da Zümrüt'te bozuldu. Diğerleri sessiz kaldı.
" Canım bir tanımadan etmeden olmaz dedi. Belki bırakacak diğerini." dedi Bahar bu sefer.

Tufan: Onu bir kere yaptı. O da senin zorunla. İkinci kez aynı şeyi yapmaz uşak. Niyeti varsa da ben izin vermem. Aynı atı oynama istersen zararlı çıkarsın bu sefer.

Tehdit dolu sözler ve gözler Bahar'ı sessizliğe gömmüş. Zümrüt'ü ise yok etmişti. Tufan ona dönerek " Kızum sen da gelmuşsun Allah razı olsun sağolasun ama yalnış sularda yüzme boğarlar seni.. Kızın senden haberi vardur yoluna çıkar falan ortalık karuşmasun." dedi.

Başını hafifçe sallayarak eğdiğinde Zeynep'in dudağı hafiften kıvrılmıştı. Meryem görünce kaş göz yaptı düzeltti. Bunun üzerine Zeynep önce Tufan'a sonra Zümrüt'e baktı. İçinden "Karıştı ortalık reis merak etme sen." dedi.

Aynı düşünce banyoda Merve'nin ağzından seslice döküldü. " Karıştı ortalık. Hem de nasıl bak gör."

Flashback son..

Güleç bakışları karardı dudakları ifadesiz bir hâl aldı. Acil bir değerlendirme sonrasında sahaya inme vaktiydi. Açık açık dövüşmek en güzeli en zevklisiydi. Riskliydi evet ama Orhan'ı kaptırmaya da niyeti yoktu. Sefasını da ben süreceğim dedi çenesini hafifçe kaldırarak.





Hava kararmaya başladığı sırada odanın kapısı açılmış oğluyla girmişti Haşmet.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin