143. BÖLÜM // TİPİ

692 47 10
                                    

Keyifli okumalar🍀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Keyifli okumalar🍀

Hızır'ın fidanlıktaki işi bitince herkes evlerine dağıldı.
Amcası ve babası tatilde olduğu için Ferman birkaç gündür onun yanında takılıyordu. Arabalara yürürken Tufan laf attı. "Ferman, baban nasıl da?"

Ferman: İyi abi keyfi yerinde.

Hızır Ali: Didem'i de çağıralım gelin bize yine.

Ferman: Yok. Her gün her gün sıkıldım.

Hızır Ali: Senden banane Didem için diyorum.

Ferman durdu. "Gelmiyorum. Didem'i de göndermiyorum lan. Oldu mu?"

Hızır geri dönüp baktı. "Oğlum gelin işte koca evde tek başınıza sofraya oturmayın."

Toparlandı. "Yok abi benim başka bir planım var. Bakma bu sinir etti de ondan öyle dedim."

Öyle deyince Hızır "İyi peki." diyip Tufanla yürümeye devam etti. Bakışarak gülüyorlardı.

Orhan binmeden "Bize de bekleriz." dedi Ferman başıyla yok dedi bindi arabasına . Arka arkaya giderken hızlanıp hepsini solladı otelin yolunu tuttu.

Hızır: Bir şey dedi mi plan falan?

Hızır Ali: Yok baba. Tipi abinin yanına gidecekler Didemle.

Şaşırdı Hızır ama bir şey de demedi.

Hızır Ali, Didem'in telefonunu çevirip açmasını bekledi.

Didem: Alo Maviş?

Hızır Ali: Bitanem napıyorsun?

Didem: İyiyim, işim bitti Ferman'ı bekliyorum.

Hızır Ali: Ayrıldı bizden yolda yani.

Didem: Öyle mi, tamam.

Hızır Ali: Bizde de kalabilirsiniz biliyorsun dimi?

Didem : Evde tek kalmaktan korktuğumuz için kalmıyoruz hayatım. Onunla vakit geçirmek istediğimiz için kalıyoruz.

Hızır arkada sessizce gülerken Hızır Ali aynadan ona baktı. "Tamam görüşürüz akşam yine. Belki gelirim yanınıza."

Didem: Gelmesen olur mu?

Hızır Ali: Neden?

Didem: Ya ne biliyim biz Tipi abiyle yalnız olmak istiyoruz. Anlatamadım galiba ama yüz yüze gelince anlatıcam sana söz.

Hızır Ali: Tamam peki. İstenmediğimiz yerde işimiz yok.

Didem: Ya Hızır Al-

Hızır Ali: Tamaaam. Bak keyfine. Dikkat et lütfen.

Didem: Merak etme canım. Hadi görüşürüz sen de dikkat et.

...

Şehrin  çıkışına gelmeden bir manavda durup bir şey alıp attılar arabaya devam ettiler. Yeşil elmasını bitirdikten sonra " Biz böyle gidiyoruz da inşallah kapı duvar olmayız." dedi Didem.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin