Merhaba güzel bir komedi ile karşınızdayım..Hem gülüp hem duygulanacağımız bir bölüm oldu..bakalım siz beğenecek misiniz?
Satır arası yorumlarınızı mutlaka bekliyorum..
Beğendiğiniz beğenmediğiniz ne varsa yazın..İyi okumalar..🌸
Aradan geçen iki ayda çok şey olmuştu. Mine ve Emine tamamen toparlanarak eski hallerine döndü. Geriye tek bir şey kalmıştı ..O da bebeklerin gelmesiydi..
Ömür ün karnı iyice büyümüş tekrar yürümede zorluk yaşamaya başlamıştı. Bebekler 8 ayı doldurdu. Doğum vakti yaklaşmıştı. Yasemin sık sık ömürü kontrol ediyordu..
Ömür: Yasemin ne zaman gelicekler yoruldum artık..son ay çok zorlandım..yürüyemez oldum yine..
Yasemin : sabret canımm..bugün yarın alacaz normal olsun diye bekliyoruz biliyorsun.. yürüyememenin sebebi bebekler son ayda baya toparladı hazırlar yani aksi bir şey olursa hemen alacaz.. son 5 gün diyebilirim. Tek bebekler gibi değil 9 ay beklemeyeceğiz sen öyle sandın ama öyle değil..
İlyas: sen normal diyorsun da Ömür kaldırabilecek mi aynı acıyı iki kere yaşıyacak..
Yasemin : tabii Ömürü yürütün diye boşuna demedim..bu işimizi kolaylaşacaktır baya..kasları esnemeye alıştı..bebeklerin başları normal doğuma göre olduğunda doğum normal olacak demektir ..ilk bebek normal ikinci bebek sezeryan da olabilir.. suyun gayet iyi ..geldiğinde hemen buraya geliyorsunuz..
Ömür: tamam canım... beni bu durumdan kurtar bebeklerimi elime ver de nasıl olduğu önemli değil..
Yasemin : inşaallah canım ..hadi toparlan..
İlyas ömürün toparlanmasına yardım etti ve eve geçtiler.
İlyas : hayatım yavaş yavaş yürü..
Ömür: İlyas zaten yavaş yürüyorum hâlâ yavaş diyorsun ya.
İlyas: tamam .. tamam..
Odaya çıktılar asansör ile İlyas onu bırakıp aşağıya indi.
Meryem: İlyas ne dedi Yasemin .
İlyas : son 5 gün yenge ..normal olabilirlermiş ..olmazsa sezeryan işte.
Hayriye Anne : sağlıklı olsunlar da nasıl doğdukları önemli değil..
İlyas: haklısın ana ..Ömür baya yıprandı.. belli etmiyor ama bir an evvel doğsunlar istiyor ..
O gün gece Ömür'ün kasılmaları ufaktan başladı ama o bugünkü yürümesinden diye düşündü.. Ertesi sabah Haşmetler kahvaltıya gelmişti..Herkes masada toplanmış kahvaltı yapıyorlardı. İlyas aşağı inmiş aile ile kahvaltı yaparken Zeynep ve Didem Ömür yalnız yemesin diye onun yanında kahvaltı yapacaklardı .
Ömür lavabodan gelirken birden suyu geldi..kızlar onu beklerken gelen sese baktılar Ömür karnını tutmuş avazı çıktığı kadar bağırıyordu..
Ömür: İLYASSSSSSS ! AAAAAAAA! AHHHAAHH!
Didem : HALA! TAMAM SAKİN OL..!!!
ÖMÜR: SAKİN OL DEME BANAA ! CABUK ÇAĞIR HERKESİ !!! AAAAAAHHH!
Zeynep: YENGE TAMAM BEN GİDİYORUM..!
Aşağıdakiler Ömür ün bağırmasıyla her şeyi anlamışlardı..peynir alıp ağzına götüren İlyas sesi duyunca çatalı atıp yukarı koştu bile...Diğerleri arkadasında onu takip etti..
İlyas: BEBEKLER GELİYOR...!! GELİYORR! ÖMÜRRR GELDİMM! HAYATIM!
Meryem : tamam dur! Panik yapma ! HIZIR ALİ KAPIDAKİ AMBULANSA HABER VER DÜN BABAN AYARLADİ AZ ONCE GELMİŞLERDİ ..! ÇAĞIR HEMEN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..