93. BÖLÜM /// RÜYA

1.4K 62 45
                                    

Ömür: İLYASSS!!!

İlerdeki kalabalığı gören Hızır Ali hızlanıp yanlarına sürdü. Akıllarında bir sürü felaket senaryosu ile arabadan indiler. İlk çocuklara sarılmış ileri geri sarsılarak sessizce ağlayan Ömür'ü gördüler sonra da bakışlarını sabitlediği yerdeki Ilyas'ı. Başındakiler daha fazla kan kaybetmemesi için dükkândan getirdikleri bezlerle yaralarına tampon yapıyorlardı.

Ferman: Hala!

Ferman ona sarılırken tuttuğu hıçkırıklarını bıraktı Ömür. Kucağındaki çocukları bırakarak sıkıca sarıldı yeğenine.

Hızır Ali: AMBULANSI ARADIĞINIZ MI? AMCA! AMCAM AÇ GÖZÜNÜ! AMCA!!

Üç yarayada telaşla baktı. Nabzını kontrol etti. Az olmasıyla korkusu daha da arttı. " NERDE KALDI BU! " diye bağırırken uzaklardan gelen siren sesini duydu hemen kalkıp yola çıktı, ambulansa el kol kaldırdı. O gittiğinde Ferman uzanıp bileğinden nabzını kontrol etti. Saçlarını okşayıp " İlyas bırakma beni lütfen...az evvel yaşıcam söz dedin...İlyas lütfen...Allahımmm..." diyen Ömür' e tekrar sarıldı. " Tamam sakin ol. Nabzı var bak ambulansta geldi. "

Sağlık görevlileri İlyas'ın başına geldiğinde çevresindekiler tepki gösterdi.

X: NERDE KALDINIZ ARKADAŞIM ADAM ÖLÜYOR!

Y: TRAFIK YOK BIR ŞEY YOK!!! NEDEN BU KADAR GECİKTİNİZ ! ADAM ÖLÜRSE SORUMLUSU SİZSİNİZ!

ATT: Az geride bir bıçaklı saldırı olmuş bizi durdurdular ona bakmak zorunda kaldık.

Hızır Ali: Arkadaşım burdan aramışlar! Oraya başka ekip çıkmıştır zaten!

Ferman sinirlenen Hızır Aliyi tutarken bir yandan telefonunu çıkardı. " Hızır Ali! Babamları arayalım! HIZIR ALİ! "

Yüzüstü sedyenin üzerine alınan İlyasla birlikte Ömürde yerden kalktı. Elini tutup ilerleyince çocuklar peşinden ağlamaya başladı. Ordaki iki bayan ikisini kucakladı. Hızır Ali , Ferman'ın bırakmasıyla Yiğit'in yanına gitti. Kollarını uzattığında Yiğit hemen kendisine geçti . " Siz yakını mısınız?"

Hızır Ali: yeğenim ... bizim yeğenimiz verin bize..

Ferman, Eymeni alıp hemen arabaya koştu. " hadi abicim hadi!"

Ömür ambulansın kapısı kapanmak üzereyken kendine geldi. " Çocuklarım ! Çocuklarım kaldı!"

Hızır Ali: yenge bizde! ...sen git biz arkadayız.!

Arkadaki Eymen'in yanına Yiğitle birlikte bindiğinde Ferman babasıyla konuşuyordu. " Baba ! Baba İlyas abiyi vurdular.! "

Haşmet: Ne! Nerdesiniz siz!

Ferman: Yiğit'i kaçırmaya çalışmışlar ! Aradık ulaşamadık sonra o arayınca yerlerini söyledi! Çatışma olmuş.!

Haşmet: Durumu nasıl?

Ferman: Baba...

Haşmet: OĞLUM SÖYLESENE!

Mutfakta olan Behzat, Mine ve Tipi salona geldi. Didem ve Eminede ayaklanmıştı.

Ferman: sırtında 3 kurşun yarası var . Biz geldiğimizde ambulans gelmemişti..Çok kan kaybetmiş.

Haşmet : Tamam geliyoruz hemen! ... İlyas yaralanmış ...Behzat! Gidiyoruz hemen!

Telaşla Tipiyle birlikte üçü çıktı.

....

Hızır Ali'nin son telefonu ile gergince koridorda dönüp duran Hızır icerdekilere bir şey belli etmemeye çalıştı ama Meryem ve Zeynep ,Hayriye hanımı şüphelendirmemek adına yanına gidememiş sessizce beklemişlerdi. Tekrar çalan telefonunu hemen açan Hızır oğlunun telaşlı sesini duyunca bir elini merdivene dayadı.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin