146. BÖLÜM /// ÜST MERTEBE

713 36 28
                                    



Ben geldim! 🙌🏻

Çok yormadım yokuşa sürmedim hallettim bazı şeyleri. Umarım siz de beğenirsiniz. 🌸

Satır arası yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. ✨🌟

Sevgiyle kalın. 💫

Keyifli okumalar💞

Çocuklar oynarken izleyen Ömür, yanına gelen bir bayanın sesiyle ona döndü.

X: Merhaba.

"Merhaba."

Yana kaydı oturması için.

"Teşekkür ederim. Ben Ella." diyerek elini uzattı hemen hemen onunla yaşıt olan kadın.

Gülümseyerek "Ömür." dedi.

Şaşırmasına gülmesi daha da büyüdü. "Türküm. Hayat, doğumdan ölüme kadar geçen zaman demek."

"Anladım. Ne güzel bir ismin var."

"Teşekkür ederim."

Ella da çocuklara doğru dönünce tekrar çocuklara baktı. Yanlarında başka çocuklar vardı bu sefer. Ella " Dina!" diye seslenince kendilerine bakan kız çocuğuna gülümsedi. İkizler de Dina'ya bakıyordu bu sırada.

"Dina! Gel bebeğim." dediğinde sarışın küçük kız yanlarına adımladı. Annelerine doğru gittiğini gören ikizler de peşine takıldılar.

Kız annesiyle konuşurken Ömür'in kollarında dikkatle izlediler. Yiğit ellerini annesinin yanağına koydu. "Neden öyle konuşuyor? Ne diyor ki o?"

"Annesine dikkatli olacağını söylüyor bitanem."

"Neden ki?" dedi bu sefer de Eymen.

"Çünkü daha önce şu merdivenler var ya. Kaydırağın merdivenleri."

Yiğit, "Evet."

"Hıh ondan düşmüş."

Eymen, "Yaralanmış mı peki?"

Sormak için döndüğünde az önce kendisine sorulan soruyu Dina annesine soruyordu. Güldü yine Ömür. Elini uzattı. "Merhaba Dina. Ben Ömür. Eymen ve Yiğit'in annesiyim."

Dina: Memnun oldum. Merhaba Eymen. Merhaba Yiğit. Ben Dina.

Annelerine baktılar yine. "Onun adı Dina imiş annecim."
Diyince sadece kıza baktılar. Ella ile konuştu bu sefer Ömür. Aralarında geçen diyaloğu anlatınca güldüler.

"Öğrenmeleri için bir problem yok biliyorsun dimi?"

"Evet. Öğrenebilirler tabi. Ama ben daha araştırma aşamasındayım. Burda yeniyiz. Nerenin eğitimi nasıldır, şartları bize göredir bilmiyorum. Bilgin varsa çok memnun olurum." dedi Ömür.

Düşündü Ella. Sonrasında uzun uzun Londra'daki kreşler hakkında bilgi verdi. Samimiyetini anlayınca daha rahat dinledi Ömür. Çocuklar bu arada tekrar oyuncakların yanına gittiler. Konuşarak değil dokunarak, göstererek anlaşmaya başladılar.

Sohbetin sonunda Ömür telefon numarasını isteyince Ella hemen verdi. "Görüşmek istersen, soru sormak istersen arayabilirsin. Arkadaş olmak isterim."

"Bende isterim. Başta garipsedim biraz ama konuştukça anladım samimiyetini." dedi Ömür.

Saatine bakınca İlyas'ın çıkış saatinin geldiğini gördü. "Müsaadenle bizim gitmemiz lazım. Eşim çıkacak birazdan kurstan. Söylemiştim o başladı bile kursa."

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin