Güzel , uzun bir bölümle karşınızdayımm 🤗
Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 🌸
İyi okumalar ..💕
Lütfiye kahveleri yaparken Zeyneple konuşuyordu.
" Bağa bak sen iki gün nasi kaldun aynı evde Fermanla ..Haşmet abi nasıl izin verdu."Zeynep: AA niye izin vermesin Didemden ayırmıyor beni..hem sürekli Didemleydik Ferman babasının yanındaydı. Akşam yemeklerde , oturmalarda gördüm sadece "
Lütfiye: hımm..
Zeynep: sen onu boşver ben yokken ne oldu buralarda?
Lütfiye: ilk gün dönünce küçük çaplı bir kıyamet kopti. Ama Hızır Ali sizin bombayı patlattı .
Zeynep: Hii nasıl!
Lütfiye : Haşmet abi nasıl izin versin gelini olacak bir yerde dedi.
Didem: ohaa ...
Zeynep: aynen Ohaa..! Amcamlar ne dedi..?
Lütfiye : şaşırdılar ama iyi ya da kötü demediler ...zamanla görücez .
Zeynep: ahh Hızır Ali ne diyim ben ..
Kahveleri alıp içeri geçtiler..
İlyas: Ferman nasılsın?
Ferman birden gelen soru karşısında şaşırdı." İyiyim abi ..Dünden beri iyiyim yani dün fidanlıkta beraberdik ya.."
Alparslan: dün dünde kaldı canım bugün yeni bir gün..
İlyas: aynen yeğenim doğru söylüyor..değişiyoruz bir günümüz bir günümüze uymuyor.. misal iki gün önce seni çok severdim şimdi..( iğneleyerekten konuştu) çok başka seviyorum..şaşırıyorum acaba neden?
Alparslan: daha bir yakışıklı olmuş amca ondan mı acaba ..yüzü gözü aydınlanmış renk gelmiş bir..
İlyas: dimi kendine bir özgüveni gelmiş..
Herkes bu konuşmaları sırıtarak dinliyordu. Zeynep hariç tabii..bu konuşmaların söylenenden çok başka seyler ifade ettiğini herkes gibi biliyordu. Diğerleri bu durumun geçici olacağını bildiğinden ses etmiyordu ama o geçici olacağını sanmıyordu..Hızır Ali'ye sinirli bir bakış attı . O ise ona gülerek baktı..Sonra bakışlarını Dideme çevirdi. O ise Eymenle ilgileniyordu. Hızır Ali şaşırdı bir insan hiç mi bakmazdı.O günden sonra hiç göz göze gelmemişlerdi. Hiç konuşmamışlardı. Kafasını daha fazla karıştırmadan düşünmeyi bıraktı, bekleme kararı aldı .
Hayriye hatun : Emine hâlâ tatlıyı çok yiyeymisun?
Emine: Yok o günden sonra yemedim ..malum yasak ..
Haşmete baktı. Haşmetse gıcık gibi gülümsüyordu.
Hayriye Hatun: ee tamam Lütfiye !
mutfaktan efendim dedi Lütfiye.
Hayriye hatun: O yaptuğum baklavayı servis et da...
Emine: Sen baklavamı açtın? Nerden esti?
Hayriye Hatun: Ömür istedi.
Behzat: Hamileyken yediklerin yetmedi mi Ömür Hanım?
Ömür : Behzat çocuklar birkaç ay sonra 1 yaşına girecek ..doğumdan sonra sıkı diyete başladım sizin düğüne kadar zayıfladım.. sonrasında formu korudum sabitledim derken ağzıma sürmedim dün canım istedi yaptı annem sağolsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Lãng mạnHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..