47. BÖLÜM /// JUNİOR FAÇALI

1.5K 55 148
                                    

Güzel , içten bir bölümle karşınızdayım..🤗

Ben yazarken keyif aldım umarım siz de okurken keyif alırsınız..🌸

Satır arası yorumlarınız beni mutlu diyor etkileşim içinde olabiliyoruz sizinle...😘

Yorumlarınızı bekliyorum..😉

Keyifli okumalar 🌸🤗

Façalıların evinde bugün heyecan vardı. Çünkü bugün bebeğin cinsiyeti kesin olarak öğrenilecekti. Hayriye Hatun erkek dediği için Emine çok merak etmiyordu ama diğerleri tıbba , teknolojiye güvenerek emin olmadan sevinmek istemediler. Ev ahalisi erkenden kalkmış hazırlanmış kahvaltı masasında toplanmışlardı. Didem çayları doldurdu, Mine son tabakları koyduktan sonra oturdu ve Haşmetin başlamasıyla hepsi başladılar.

Didem: Baba bugün biz de geleceğiz cinsiyet öğrenmeye.

Haşmet: Gelin kızım da erkek dedi ya Hayriye ana .

Ferman: Teknoloji daha güvenli..biz ordan da teyit edelim öyle sevinelim dedik.

Haşmet : İyi siz bilirsiniz. Emine sen bir şey demedin?

Emine : Hı efendim canım...

Haşmet: Yemek görünce dışarıya kapatıyorsun kendini duymamaya da başladın..

Emine: Haşmet napayım çok acıkıyorum..bir de şu geçen getirdiğin çileği Mine reçel yaptı şuna bakar mısın ne kadar lezzetli mis gibi de kokuyor..ellerine sağlık canım..

Mine : Afiyet olsun abla.

Haşmet : Sen yine tatlıya düştün çok yeme lütfen ..Neyse çocuklarda gelmek istiyor bizimle doktora ?

Emine : Gelsinler tabii..güzel bir anı olur bizim için.. Behzat siz de gelin sonrasında yemeğe gideriz .

Haşmet: Emine daha yemek yiyoruz bir sonraki için plan yapıyorsun..

Didem: Ama şaşılası derecede kendi kilo almıyor galiba bebeğe gidiyor..

Emine : Evet kıyafetlerim karnım yüzünden olmuyor sadece diğer taraflarda sıkıntı yok..Bu da aşırı mutlu ediyor beni..alışverişte yapalım bugün ..

Haşmet : Bebek için evet yapalım artık..

Emine : Aynen yapalım bugün kesinleşecek cinsiyeti kendime de bir şeyler almak istiyorum .

Haşmet: hadi yapın kahvaltıyı da çıkalım..

Behzat : abi şu boranla Yaseminin istemesi kaynayıp gidiyor..bir olaylar bir Yaseminin İzmir de bir şeylere katılması Boranın peşinden gitmesi falan..
Haşmet : Doğru diyorsun..Emine ne zaman müsaitiz ?

Emine : Her zaman müsaitiz canım ben seni bekliyorum Yaseminde beni bekliyor..Hemen yarın halledelim işte..

Haşmet : Öyle mi diyorsun..tamam peki Behzat Boranla konuş yarın gelsin ..

Behzat: Hızır abilerle gelecekti onunla da sen konuş..

Haşmet : Tamam ben ararım çıkmadan..

Mine : Ya siz yarın dediniz de Yasemin hazır mı ki istediği heves ettiği bir şey vardır belki hemen hazırlanabilir mi ki?

Didem: Aynen ..haftasonu olsun bence ..biz de hazırlanalım hem dimi Minnoş.?

Mine : Aynen..

Behzat : Abi ne diyon?

Haşmet : tamam öyle olsun ..bugün ben konuşurum Yaseminle istediği varsa senle Ferman halledin..

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin