102. BÖLÜM /// MERVE

761 41 17
                                    

Keyifli okumalar..

Lobide diğerleriyle bekleyen Zeynep ayağa kalktı. " Nerde kaldı bu kız?"

Didem : Gelir ya taksi bulamamıştır.

Hızır Ali: Bizim bu kıza araba kullanmayı öğretmemiz lazım şart oldu.

Zeynep: aynen aynen. Ehliyet var şoförlük yok.

Kemal : Nasıl ya onu nasıl aldı o zaman?

Hızır Ali: Alırken sıkıntı olmadı da sonra halamın arabasıyla duvara girince korktu bir daha da geçmedi direksiyon başına.

Kemal : aa evet biliyorum o kazasını ama sonrasında kullanmadığını bilmiyordum.

Sessizliğini bozan Orhan'a döndü bakışlar. " Kaç sene oldu hâlâ mı korkar insan?"

Zeynep: Şu duygusuz modunu bugünlük kapatsan mı?

Orhan: Ne var ya duygusuz deyip durmayın artık.

Ferman: Tamam abicim sakin...Zeyno sende tamam deme şöyle.

Zeynep: Tamam tamam. Açlık sinir yaptı.

Didem: O değil de bugün bizim evdeki menü de efsaneydi. Amcamla babam hepsini yemez inşallah. Babam yapmaz aslında ama amcamda o potansiyel mevcut bildiğiniz üzere.

Ferman: Ne vardı kız merak ettim.

Didem: Akşam üzeri aradığım da söyledi annem. Patlıcan kebap, yoğurtlu içli köfte-

Ferman: uff bee amcam gömer onları gitti köfteler..

Didem: Dur en güzellerini duymadın. Baharatlı kömbe ve Ankara Tava. Babamın istediği gibi kuzu etli.

Ferman : Hayret bir şey . Tam zamanında kutlama yapasın geldi Zeynep senin de.

Zeynep: Ayyi güzelmiş valla menü...aşkım nerden bileyim ..kalır size merak etme.

Ferman: Emin misin?

Zeynep: Eminiiim...babam ayırır size.

Didem: inşallah bakalım.

Zeynep: Biz de ne vardı acaba?

Hızır Ali: Sabah babaannem kuru sebze dolduralum Lütfiyeee! diye bağırıyordu çıkarken. Başka ne var bilmiyorum.

Zeynep: Ayyii... açım ya ben hepsi üst üste geldi...

Kemal kalktı. " Orhan ben Haşmet abilere uğrayacaktım bir amcam bir şey demişti geliyor musun?"

Orhan anlamadı baktı " ne dedi benim haberim yok?"

Ferman Kemal'e koltuktaki yastığı atarken güldüler. " He bir şey dicektin...biz yiyemicez sen mi yicen köfteleri."

Orhan anlayıp kalktı. " Dimi ya evet bana da sen de git Hızır'a haber ver demişti."

Hızır Ali gömleğinden çekip oturttu üstüne çullandı.

Orhan: Bırak lan valla dedi...oğlum ciddiyim lan !

Kahkaha atıp herkes onlara bakarken Merve göründü.

Taksiden inip içeri giren Merve onları görünce gülümsedi. Orhan durup baştan aşağı süzüp gülümsedi sonra da Hızır Ali'yle ayrıldı.

Merve: Selam! Ne oldu ne bu hâl?

Zeynep: Boşver sen onları.Nerdesin ya öldüm açlıktan!

Didem'i öptükten sonra ona sarıldı . " Tamam tamam trafik vardı. Taksici de yeni mi ne dolandı da dolandı trafikten kaçamadı."

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin