Baya geç kaldı ama yazdığım en uzun ve en iyi bölümlerden biri bence..😁😌
Keyifli okumalar 🌸.
Hızır odasından çıkıp İlyas ve Ömür'ün ikizlerle birlikte attığı kahkahalara gülümseyerek merdivenlerden aşağı indi. Zeynep'in günaydın babacım diyerek yanağından öpmesiyle keyfi daha da yerine geldi. Alparslan'ın kucağındaki Melek'e bakarak yerine oturdu.
Meryem : Günaydın canım.
Kafasıyla günaydın dedikten dedikten sonra Meleği kucağına alırken " barışmışlar ha?" dedi.
Zeynep: Seslere bakılırsa evet babacım.
Meryem: Gece en son ben yattım İlyaslar daha gelmemişti.
Hızır: Gelince sorarız İlyas Bey'e ....o saate kadar napmışlar sokakta.
Hızır Ali: Barışma nasıl oldu merak ediyorum valla ...Amcala Behzat abi bildiğin küstüler.
Zeynep: Dimi bende merak ediyorum.
Alparslan : Ömürle Mine özür dilemiştir .
Hızır Ali: Minnoş diler de yengem biraz zor kuzen..
İlyas kucağında Eymenle gelirken son konuşulanları duymuştu. " Diledi yeğenim Ömür de özür diledi..ıııı ben de biraz onu kırınca durum biraz değişti. Ben inadı bırakınca o da özür diledi."
Hızır Ali: hıımm..iyiymiş...
Alparslan: Ömür olayı çevirmiş seni yumuşatmış sonra özür dilemekte ne var dilemiş geçmiş.
İlyas gergince bakarken masadakiler Alparslana hak verir şekilde sırıttılar.
İlyas: Tamam geçti bitti gitti.
Ömür " Anneemm" diyerek Yiğitle geldi oturdu . " Ben oturdum ama eksik var mı ben hallederim kalanları."
Lütfiye: yok yenge sen otur her şey tamam ..
Ömür: Tamam pekii... Annemm ne yiyelim ?.. Bal oğlum benim..
Özlem , Meleği Hızır'ın kucağından alıp pusete koyunca o da daha fazla bekletmemek adına bir zeytin alıp attı ağzına. Herkes hem kahvaltısını yapıyor hem de ikizleri izliyordu. Eymen'in minnak parmaklarıyla babasının tabağındakileri işaret etmesine hepsi güldü.
Zeynep: Senin o parmaklarını yerim çocukk!!
İlyas: yeme de oğlum ..Al bakalım yumurta..
Özlem: Yiğit ondan gözünü ayırmıyor yalnız baksanıza .
Meryem: Babasının kucağında o değil de ikizi olunca tabii..
Ömür: Geçen ayva aramadan dönünce yemekte Yiğit İlyas'ın kucağındaydı . Eymen geldi baktı kucak dolu gitti Behzatın bacağına yapıştı. Ellerini vuruyor beni al diye. Behzatta alıp yemeye devam etti. Ona da yedirdi. Ay bir de beni yalancı çıkardılar. İkisine de sofrayı kurmadan yengem ile yedirmiştim. Bizimle bir daha yediler.
Özlem: haşmet abi dedi o gün bizle de yediler diye.
Ömür: Aynen .. abim de Eymene verince bu sefer onun kucağına gitti onunla da yedi.
Hızır Ali: Babamın kucak dolu ama dayıların ki hâlâ boş demiştir çocuk.
Zeynep: Aynen ama Haşmet abi gün sayıyor valla. Didem az kaldı deyip duruyor sürekli diyor.
Özlem: Emine abla söyledi ya ...yayladayken internetten çoğu eşyayı internetten söyleyip eve teslim ettirmişler bile. Bir tek beşikle birkaç bir şey kalmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..