85. BÖLÜM /// EMİR FAÇALI

1.5K 53 72
                                    

Ben geldimmm…🙋

Haşem severler toplanın..😄
Diğer çiftler de gelecek az sabır😉
Umarım beğenirsiniz...😉

Keyifli okumalar..🌸 🤗

İçinde tarifi olmayan duygular ile oğlunu doyuran karısını izliyordu. Beklenen gelmişti. Dedikleri gibi kendisine ve Fermana benziyordu. Karısının ve oğlunun her hareketini sessizce izledi. En sonunda yerinden kalktı Emine’nin başından öptü sonra sol tarafına oturdu eğilip oğlunu da öptü.

Haşmet: Rüya değilmiş.

Emine gülümseyerek ona baktı. “ Değil bitanem değil canımın içi.”

Haşmet: ağrın var mı? Dikişler falan.

Emine başını salladı. “ evet var ...Oğluşum doysun üstümü değiştireyim. Hatta dolaptan siyah eşofmanımı çıkarır mısın canım? Didemlere aldırdığım kişisel eşyalarımda vardı nerde onlar?

Haşmet yerinden kalkıp dedikleri yapmaya gitti. “ Onlar banyoda az evvel koydum.”

Emine : tamam canım.

Haşmet: serum suyu falan aynanın önünde hepsi.

Emine “ tamam canım “ diyerek Emiri göğsünden ayırdı  kapattı , gazını çıkarmak için dik tuttu sırtını yumuşak şekilde ovalamaya başladı. Elindekileri yatağa bırakan Haşmet “ doydu mu?” dedi.

Emine: evet canım. Gazının çıkmasını bekliyorum.

Haşmet: ben yapabilir miyim?

Tamam peki diyerek oğlunu babasına verdi. Dikkatlice tutup Emine’nin yaptığı ovma işlemini yapmaya başladı. Bir dakika dolmamıştı ki Emirden gelen ses ile ikisi de gülümsedi.

Emine: yarasın oğluma benim..

Minik sıkı sıkı kapadığı elini öptü.

Haşmet: maşallah oğluma..aslanım benim.

Omzundan alıp burnunu oğluna dayayıp derin nefesler alan kocasını görünce gülümsedi. Ayna önündeki telefonunu alıp hemen bir poz aldı. Haşmet ayrılınca ona döndü.

Emine: bak babası.

Haşmet fotoğrafı görünce gülümsedi. “ Hadi sen de gel annesi.”

Aynadan saçına başına baktı gayet düzgündü.  Beraber selfie çektiler. Sonra tekrar Haşmetle oğlunu bol bol çekti. Fotoğraflara bakarken kapının çalması ile bakışları oraya yöneldi. Ferman başını uzatıp bakmadan “ Baba müsait misiniz?”

Haşmet emineye baktı onay alınca “ gel oğlum gel” dedi. Rahatça gelip babasındaki Emirin yanına gitti. Elini öptü. “ Yemek hazır sizi bekliyoruz.”

Emine: canım sen abisine ver onu götürsün. Biz arkadan işimizi halledip gidelim.

Haşmet: tamam canım..oğlum al sıkı tut.

Ferman gülümseyerek aldı . Alır almaz koklayarak öptü. “ Hadi kaçtık biz.”
Kapıya doğru gidip çıktı . Merdivenlerden dikkatlice inip salona yöneldi. Ömür yanına gitti . “Halacımm..kuzum..abi mi aldı kucağına seni?”

Ferman: Hala bu muhteşem bir şey ya. Bir yıl önce ikizler vardı ama bu çok başka sanki.

Ömür gülümsedi. “ evet bitanem. Onlar yeğenin bu ise kardeşin.”

Zeynep yanlarına gelip “ Aşkım otursana sevelim beraber.” dedi. Ferman oturduğunda Zeynep yanına oturdu hemen.

Ömür: abimler gelmiyor mu?

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin