82. BÖLÜM // KEDİCİK 🐈🐕

1.3K 50 78
                                    


Herkese Merhaba..🤗

Birilerinin kediyle imtihanını görürken birilerinin yelkenlerinin suya indiğini görücez.. 😁 Asıl meselemiz hâlâ çözümlemedi yalnız 😢

Yarın ki bölümde eve dönüyoruz...✈🛫😂💼

Keyifli okumalar 🌸

Pencere kenarında neredeyse bir saattir dikilen Ömür henüz iki dakika geçmesine rağmen tekrar saate baktı. Çocuklar çoktan uyumuş herkes odasına çekilmişti. Üç saattir İlyastan haber yoktu. Defalarca aramış hep meşgule düşmüştü. Son aramasından sonra tamamen telefonu kapatmıştı. Kapının sessizce çalması ile başını oraya yöneltti. Tekrar çalması ile gidip usulca açtı. Gelen Meryemdi. Hızır da kendi odalarının kapısında bakıyordu.

Meryem: İlyas geldi mi canım biz bir şey duymadık , aradık meşgule atıyor.

Ömür titreyen sesi ile konuştu. " Yok abla gelmedi ...bende aradım çok açmıyor. En son  kapattı telefonu.."

Hızır geri gidip ceketini, telefonunu , arabanın anahtarını aldı. Ceketini giyerken onlara yaklaştı. " Merak etme ben bakar gelirim şimdi. "

Seslere kulak misafiri olan Alparslanda odasından çıktı.

Alparslan: amca nereye?

Hızır : Deli Amcana bakmaya gidiyorum hâlâ gelmedi.

Alparslan: aradınız mı?

Ömür: defalarca….açmıyor meşgule atıyor hep. Az evvelde kapattı.

Alparslan: bekle bende geliyorum..

Hızır : tamam hadi gel arkamdan..

Meryem gel canım aşağıda bekleyelim , birazda konuşuruz belki diyince kapının arkasından ince hırkasını aldı giyip önünü bağladı kollarını bağlayıp arkasından indi..

Alparslan: üzülme sen bulur geliriz şimdi...hadi çıktım ben Özlem bebeği emzirip gelicek yanınıza..

Meryem: tamam canım..dikkat edin..

Alparslan çıkıp Hızırın yanına doğru giderken Behzat ve Tahirin de onun yanında olduğunu gördü.

Hızır : siz ne zamandır buradasınız  ?

Behzat : bir saat olmuştur dimi?

Tahir : olmuştur...çıkalım bakalım diyorduk sen geldin abi..

Alparslan: amca napıyoruz.?

Hızır : nereye bakacaz bilmiyorum ki.

Tahir : her zaman gittiğimiz yerlerden birindedir… Yukarki çıkışta bir kulübe var hatırlimisun orayla başlayalım manzarasi falan güzeldi oraya sık sık giderdik geldiğinizde...yoksa şehre ineriz . Taşlık , sahil, ne bilim bakarız işte.

Hızır : tamam siz Behzatla gidin bizde arkanızdan takip edelim.

Behzat çalan telefonuna bakarak Tahir arabasına yürüdü. İsmi görünce kulağına götürüp arkasına odalarının penceresine baktı. " Efendim canım."

Mine: Hızır abimde geldi yanınıza ne oldu ?

Behzat : İlyas gelmedi , birkaç bir yere bakıcaz .

Mine: tamam canım dikkat edin.

Behzat : tamam sen uyu artık bulur geliriz birazdan.

Telefonu kapatıp Ömürü aradı. " Canım gelmemiş abim."

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin