75. BÖLÜM /// YAYLA

1K 47 37
                                    

Selamm..👋

Bölüm baya geç geldi kusura bakmayın. Dün geçmiş olsun dileklerimi ilettiğim arkadaşlar gibi bende grip oldum😷. ( Annemden bulaştı kesin🙄..) Neyse ilk partı yazdım sonra iyice ağırlaştım. " Teşkilat"ın yeni sezonunu izlerken bir yandan tweetleri okudum bir yandan bölüm yazdım. Haftaiçi telefonu pek elime alamadığım için bütün işlerimi aynı anda halletmeye çalıştım. Randevu alamadım falan derken şuan saat 02.15 ve ben bölümü yeni bitirdim. Umarım beğenirsiniz. 🌸

Sabah okuyanlara günaydın..Umarım sizin için iyi bir hafta olur..🙏

Keyifli okumalar....🤗

Normalde arabayı hızlı kullanan Murat bu sefer yüzünde kocaman bir sırıtışla yavaş kullanıyordu. Mustafa önden basmış gitmiş diğerleri ise Murat yüzünden hâlâ geridelerdi.

Fatih: hızlansan mı acaba? Abim bastı gitti lan arkada bir sürü araba var hızlı sür şunu.

Murat: gidirız işte lan . Hız yapmayalım kaza falan yaparız . Genciz güzeliz güzeller ...yani güzellikler var etrafımızda ..yanii iştee.

Fatih : saçmalama lan hızlan ...Tahir abim basayi kornaya yol da varmeysın.

Tahir: Bu niye yavaş ya .

Nefes: Tahir basma artık .

Hızır : oğlum niye yavaşız.

Hızır Ali : bilmiyorum baba Murat yavaş yolda vermiyor.

Fatih : Dur artık dur ben kullanacam .

Murat tamam diyerek durdu. Arkadakilerde birden durdu. Herkes bu frenle öne doğru sarsıldı.

Fatih: Allahın cezası in lan in.

Yer değişirken Fatih Muratı sırtından vurarak iteledi. Arabaya geçtiğinde hızlı bir kalkış ile uzaklaştı. Arkasından herkes hızlandı. Yaylaya geldiklerinde Mustafa çoktan inmiş onları bekliyordu.

Mustafa : Ula ne oldi siz niye geç geldunuz?

Fatih: Ha bu gerizekalı yüzünden.

Hızır Ali : hakkaten siz niye yavaştınız?

Fatih: Arkadaş aşık oldu eli ayağı bir ağırlaştı.

Murat: Ateşi nereye yaksak lan acaba? Bizim evin önüne yakalum. Abi bu Dursun emicelerin evi nerde?

Mustafa : ne oldi napacan sen Dursun emicenin evinu?

Asiye: bana bak seranat mi yapacasun yengem?

Murat : bilmem yaparum belki..Ben-

Mustafa anlayınca tekmeleyerek kovalamaya başladı. Zeynep ve diğerleri gülerek izledi.

Zeynep: helal sana abim benim ya! Koş koş vur az daha!

Hızır: sus kız!

Tahir: Abii! Mustafa abii tamam daa!

Murat koşarken bağırmaya başladı. " AŞIK OLDUM ABİİİ!!! ALACASUN O KIZI BANAAA!! SEVDALANDUM DA NEDEN ANLAMAYASINN!!! MECNUN OLDUM DAA! MECNUN!!

Mustafa: SUS LANN!! YÜRÜ GİTT HA ORAYAA!

Asiye: Mustafam bırak yangazumu ! Bırakk!

Murat içeri giderken Tahir Mustafayı tuttu. " Abi sakin ol da"

Mustafa : tamam da sakinim tamam.

Saniye: Mustafa o kızın babasıyla anasini yemeğe alalum.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin