Eğlenceli güzel bir bölüm oldu . 🌸Keyifli okumalar 🌸🤗
Güzel geçen gecenin ardından Haşmet ve Emine önde , Didem ve Ferman arkada eve doğru yol aldılar. Bahçeden arabalarla girdiklerin de evin ışıklarının hâlâ açık olduğunu gördüler.
Ferman: amcamlar hâlâ yatmamış galiba .
Haşmet : hadi hadi geçin hava serin..
Eve girdiklerinde Didem biz geldik dedi ama ses veren olmadı. Salona doğru ilerlediklerin de koltukta sarmaş dolaş uyuyan çifti gördüler..
Eve geldiklerinde biraz yemek yiyip bir şeyler hazırlayıp sehpaya koymuşlardi. Erken daha film izleyelim dediler ve bir tane açtılar. Bugün o kadar yorulmuslardı ki özellikle Mine , film başlar başlamaz başını kocasının göğsüne yasladı sarıldı. İlk beş dakika içinde uykuya daldı. Bir zaman sonra kolasını almak için uzanan Behzat uyuduğunu fark etti. Bardağı almaktan vazgeçip geri yaslandı. Gözlerini aralayan Mine hiç uykusunu açmadan " Behzat biraz kestireyim kalkarız " deyip dizine yattı. Gülümseyerek onu izleyen Behzat Mine'nin yatmasıyla kolayı aldı içmeye başladı. Filmin ağır geçen kısmında onun da yavaştan gözleri kapanmaya başlamıştı. Mineye baktı çok derin uyuyordu. Biraz öne kaydı diğer koltuktaki yastığı aldı başının arkasına koydu öyle izlemeye başladı. Çok değil iki dakika sonra o da uyudu.
Didem: ayyii kıyamam uyumuşlar..
Emine: nasıl derin uyumuşlar geldiğimizi hiç duymadılar.
Ferman sessizce güldü. " Baba hatırladın mı?"
Haşmet: hatırladım hatırladım.
Didem : Minnoş bugün baya ayakta kaldı...hadi uyandıralım da odada rahat rahat uyusun .
Emine ve Haşmet yukarı çıkarken Ferman Behzatın başına gitti. " Amca ...amca uyan."
Gözlerini açan Behzat " geldiniz mi lan " derken az hareket edip doğruldu.
Didem: geldik geldik.
Behzat : abimler nerde?
Ferman : yukarda odaya geçtiler. Hadi sen de Minnoşu kaldır . Kız iki büklüm uyumuş burda hamile haliyle.
Behzat : çok yoruldu bugün hemen uyuya kaldı ben biraz daha izledim en son şu yastığı koydum arkama sonrasını hatırlamıyorum.
Saçlarını okşayıp öperek yavaşça seslendi uyandırdı. " Güzelim hadi kalk odaya gidelim hadi.."
Doğrulup kalkan Mine ayağa kalktı Behzatın yönlendirmesiyle el ele odaya çıktılar.
Didem: ee biz napalım..
Ferman amcasının bardağına kola doldurdu, mısır kasesini kucağına aldı kanepeye yan geldi. " Ben oturucam ..hem o kadar şey hazırlamışlar boşa gitmesin dimi?"
Didem: yorulmadın mı hastasın bir de .
Ferman: valla amcamın dediği gibi iğne ayağa kaldırdı. Sen yat.
Didem : Hızır Ali ile konuşmadım onunla konuşup yatıcam hadi iyi geceler.
Didem yukarı çıkarken Ferman da aklına gelenle telefonu cebinden çıkarıp Zeynebi aradı.
Zeynep: Alo Sevgilim..
Ferman: hayatım nasılsın ? Konuşamadık bugün..
Zeynep: evettt.. işiniz vardı yavaşlatmak istemedim..Nasıldı anlatsana..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Lãng mạnHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..