39.BÖLÜM/// AİLE FOTOĞRAFI 😞

1.7K 51 75
                                    

Uzun güzel bir bölüm yazdım.. 🤓

Yazarken hem üzüldüm hem de güldüm 🙈

Bakalım siz neler hissedeceksiniz... Satır arası yorumlarınızı mutlaka bekliyorum🌸

Umarım beğenirsiniz 🌸

İyi okumalar..

Leon : Hoş geldin Haşmet Façalı buyrun oturun.

Haşmet : hoş bulduk..

Leon : Bizimle görüşmek istemişsin.

Haşmet: evet..istedim. İşlerimin hepsini yurtdışına taşımak istiyorum. Bana yapılan ihanet suçlaması sonucu masadan ayrıldım. Artık onlarla bir işim ya da ilişkim yok.. Size karşı önyargılı davrandım. Onun dediği gibi bir durum yokmuş bunu duyunca ayrı bir kızdım zaten. Neyse kısacası yanıma sağlam bir ortak almam lazım .

Leon: evet anladım...Fakat seninle ilgili farklı düşüncelerim var.. burada baya büyük birisin.. Çakırbeylilerin sana yaptığı yanlışı duyduk . Bunun için intikam pesindeymişsin.

Haşmet : Evet doğrudur ... da siz niye bununla ilgileniyorsunuz

Leon: Çünkü aynı adamı devirmek istiyoruz. Bizim amacımız o burnu büyük Hızır Çakırbeyli'ye haddini bildirmek ve ortadan kaldırmak. Bu konuda biz de seninle hareket etmek istiyoruz. Behram sevkiyattan sonra arabana döşenecek bombayı patlatarak seni ortadan kaldırıp sonra Hızır Çakırbeyli ile uğraşacağımızı sanıyor. Fakat asıl plan o değil..

Haşmet : asıl plan ne ?

Leon: Behram yeğenlerin üzerinden İlyas'ı indirmek istiyor. Yani ilk hedef İlyas..

Behzat : Nasıl ? Çocuklardan ne istiyorsunuz?

Leon: Sakin olun çocuklara bir şey olmayacak amaç babaları ve en önemlisi amcaları..

Haşmet : Nasıl olacak o ?

Leon: Behram seni sevkiyattan sonra öldürecek dedim ya işte öyle bir şey olmayacak ... Evinizin yolundaki 4 yol ağzında araç değiştireceksiniz 100 metre sonra bombalı araç patlayacak. Siz eve doğru devam edeceksiniz . Behram aradan biraz zaman geçince ilk fırsatta ikizleri kaçırıcak. Bende alıp onları sana getireceğim. İlyas onlar için her şeyini verir. Acısından hata yapar ve tuzağımıza rahatça düşer. Onun ölümü Hızırı sarsacak hata üstüne hata yapacaktır. Ailesine çok düşkün biri ..Daha sonra seni masanın başına oturtucaz ve ticaretten hakkın olanından %30 daha fazla kazanacaksın. Kardeşini de yanına alır yoluna devam edersin.

Haşmet : Peki tamam.. kabul.. sevkiyat ne zaman olacak?

Leon: Yarın..

Haşmet : Kardeşimi silmiş olabilirim ama yeğenlerimin kılına zarar gelirse seni parçalarım ! Plana tamamen eksiksiz uyarım ama bir şartla..

Leon: Neymiş o şart.?

Haşmet : Behram bizi öldü bilecek tamam ama çocukları benim adamlarım kaçıracak.. Behram'a güvenmiyorum..Belliki sen de güvenmiyorsun ..O yüzden çocukları benim adamlarım kaçırıp benim evime götürecekler..Behram'ın bir tane adamını etrafımda istemiyorum . Onu ayağımın altından çekeceksin. Kabul mü?

Leon : Zeki adamsın Haşmet .. Tamam kabul haklısın Behram'a güvenmiyorum.. Peki tamam ona kaçırma işini başka bir ekibe verdiğimi söylerim. Onu İlyas'ı tuzaklarken kullanırım arada indiririm ..Yola beraber devam ederiz..

Haşmet ve Behzat haber beklediklerini söyleyip oradan ayrıldılar.

....

Hızır : Şerefsizler !!

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin