34. BÖLÜM /// BİTMEYEN KIRGINLIK 💔

1.5K 40 31
                                    

Not : Dizide Haşmet'in ve Didem'in ölümüne çok ama çok üzüldüm..Haşmet'in öleceği haberi gelmişti ama Didem sürpriz oldu..Bu mükemmel baba kızı hikayelerde yaşatmaya devam ..🌸❤️

Çatal bıçak seslerinden başka sesin olmadığı kahvaltı masasında Hızır herkese tek tek bakarak en tekrar İlyas'a baktı. "İlyas , Haşmetlerden haber var mı?"

İlyas : Ömür yazdı az önce abi bir gelişme yokmuş sanki.

Hızır : Yokmuş sanki ne demek.?

İlyas: Ya abi işte ilk gün odaları ayırmış Haşmet abi , dün de geri odada yatmış işte. Barıştılar zannetmişler ama sabah kahvaltıda baya ağır konuşmuş fincanı atmış yere bunu eski haline getirin sonra bakarız düzelir mi düzelmez mi aramız diye.

Hayriye Hanım: Haklı uşağum. Emune neden öyle konuşayi.? Gözmüş mi gözüylen?

Hızır : Ana sen de Haşmet'i pek bi sever oldun.

Hayriye Hanım: Heee..Sizden ayurmam oni.

Hızır ve İlyas birbirine gülümsediler..

Hızır Ali : Barışmazlarsa yardımcı olmaz mısın yani babaanne?

Hayriye Hanım: Olurum tabii istemem yuvaları dağulsun.

Özlem : Emine ablanın siniri bir başka gözü dönüyor resmen .

Alparslan : Haşmet abi de aynı hayatım.. Dün adam vardı fidanlıkta sinirini ondan çıkardı resmen hoş bir kere vurması yetti ama .

Özlem : Ne yaptı ki ?

Hızır Ali : Adama bir tane vurdu bayıldı adam yarım saat bekledik ayılsın diye.

Özlem güldü.. " Maşallah eli baya ağır yani"

Hızır ve diğerleri de güldü .

Hızır : Ağır ağır baya ağır Allah kimseyi eline düşürmesin. Emine ablayı affetmiştir o da süründürecektir biraz, dediği baya zoruna gitmiş.

İlyas: Bencede.

Diğerleri de aynen diyerek kahvaltıya devam ettiler..

***

Emine kucağında Eymen ile kızlarla oturuyordu. Eymen onun parmağındaki yüzükle oynarken o da dalgın dalgın parmağına bakıyordu.

Meryem : Üzülme bu kadar affeder o seni. Hatta affetmiştir bile süründürmeye çalışıyordur.

Emine kendine geldi: " Biliyorum, biliyorum da çok kırdım farkında olmadan . O anki hallerim aklıma geliyor da yerin dibine giresim geliyor..Ben bağırmadan bana bağırmadı bile . Bir sürü şey söyledim bir kere bir şey demedi ..Demedi de bu sefer ben daha da çıldırdım bağırdım o da bana bağırdı tabii..

Ömür: Abla tamam yapmışsın bir hata o or...Filiz yüzünden ama olan oldu sabret geçer siniri inadı abimin.

Emine: Dedim zaten beklerim sabırlıyım dedim. Sabah çıkarken bir şey demeden gitti.

Meryem: Baktın uzatıyor annem girer devreye merak etme o barıştırır sizi.

Emine . İnşaallah hemen affeder de gerek kalmaz .

***

Hızır : Şu Avrupadan gelenlerle ilgili araştırmanın sonucu geldi bugün elime .

Haşmet : Nedir ? Tahmin ettiğimiz gibi mi?

Hızır: Evet . Orta Doğu'da bir örgüte destek veriyorlarmış. Ülke içi iç savaş başlatma planları varmış o da geldi kulağıma. Bu durumda sonuç belli oldu .

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin