Ömür birkaç gündür kendinde olan değişimin farkındaydı. Arada mide bulantısı ve baş dönmesi oluyordu .Ayrıca iki hafta kadar gecikmişti. . Durup düşündü acaba olabilir miydi? Yüzünde oluşan gülümseme ile elini dudaklarına götürdü. Mavi gözleri bir sağa bir sola gülücükler saçtı. Hemen hazırlandı . Aşağıdakiler kahvaltıya oturmuştu. Hızlıca indi masaya oturdu.İlyas: hayatım ne oldu gelmedin arkamdan ..
Ömür hemen bir şeyler uydurdu." Biraz işim vardı"
İlyas gözlerini yumup açtı tamam der gibi.
Ömür: İlyas ben bugün dışarı çıkıcam. Haberin olsun.
İlyas: Olur hayatım. Dikkat et.
Hızır: İlyas ?
İlyas : Efendim abi?
Hızır: Bugün sen Boran ve Behzat otelde birini ağarlayacaksınız.
İlyas : Kim bu abi.?
Hızır: Yeni ortağımız olacak bir isim..
İlyas : Kimdir necidir biliyor muyuz ?
Hızır: İşte biz Tufan ve Haşmetle Kimsesiz Doğan'la görüşeceğiz.
İlyas : Tamam abi.
Kahvaltıdan sonra evden ilk çıkan Ömür oldu.
İlyas mutfağa gelip "Ömürü gördünüz mü?" diye sordu.
Mine: Çıktı abi o.
İlyas: Allah Allah bu kadar acele ne işi olabilir ki.
Merak ederek aradı.
Ömür : Efedim canım.
İlyas : Ömür beni görmeden çıkmışsın.
Ömür: İlyas Hızır abi ile kış bahçesinde konuşuyordunuz bölmek istemedim.
İlyas : Tamam peki tamam dikkat et.
Ömür : Tamam bitanem.
Ömür telefonu kapattığında hastanenin bahçesine girmisti.
Doktorunu sabah arayıp randevu almıştı. Zaten arkadaşıydı randevuya da gerek yoktu ya yine de aldı.Sıranın gelmesine 15 dk vardı. Oturdu bir yere beklemeye başladı. Etrafa bakarken önünde duran anne bebek dergileri gözüne çarptı. Gülümseyerek bir tanesini aldı. Sevine sevine incelemeye başladı. Birkaç sayfadan sonra karşısına çıkan sarışın mavi gözlü kıza hayran hayran baktı. O kadar tatlıydı ki. Bizimki nasıl olur acaba dedi. Zira kocasıyla taban tabana zıt bir görünüme sahiptiler. Birkaç sayfa sonra kahverengi gözlü simsiyah saçlı bir erkek bebek resmi gördü. Ona da hayran hayran baktı. Sonra pat diye kapatıp yerine koydu.
"Ayy dayanamayacağım ! Çok merak ediyorum ya acaba hamile miyim? Off saatte geçmedi." derken sekreterin sesine döndü.
Sekreter : Ömür Hanım buyrun doktor hanımın hastası yoktu zaten sizin ismi görünce gelsin beklemesin dedi.
Ömür: Ya öyle mi geliyorum hemen.
Kalkıp heyecanlı heyecanlı girdi odaya.
Yasemin : Canım hoşgeldin.
Ömür : Hoşbuldum.
Sarıldılar.
Yasemin: Ee nasılsın ? Hangi rüzgâr attı seni buraya.?
Ömür: Sence?
Yasemin: Tamam saçmaydı kabul ediyorum. Hemen test yapıyoruz o vakit.
Telefonda hemşireye bir şeyler söyledi.
"Tamam geliyoruz birazdan." dedi kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Roman d'amourHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..