28. BÖLÜM /// BUZLAR ERİYOR MU?

1.3K 36 19
                                    

Didem en son salatayı da masaya yerleştirdi ve tergahı toplamaya başladı..

Emine fırındaki yemeğe baktı olmuştu. Eldivenleri giydi çıkardı..

Emine: canım izin ver koyayım şunu ..aman dikkat et değmesin..

Didem: yok abla ..gel koy şöyle..hımmm ayy Emine abla çok güzel kokuyor..ellerine sağlık.

Emine : dur daha tadına bakmadım güzelim..

Didem: şüphem yok nefis olmuştur kesin... senin hangi yemeğin kötü Allah aşkına..

Emine: teşekkür ederim..

Onlar mutfakta sohbet ederken kapı çaldı..Didem gidip açtı açmasıyla bağırdı..

Didem : Ferman! Ne oldu sana?

Ferman : tamam sakin ol.. sıyırdı sadece..pansuman yaparız şimdi..

Didem sarıldı..birlikte geçtiler salona arkalarından Haşmet girdi eve kapıyı kapattı..

Haşmet : oğlum iyi misin?

Emine Didemin sesine koştu geldi..Fermanı görünce üzüldü o da. Bir şey der diye yaklaşmadı.. Haşmet girince ona sordu.

Emine: Haşmet Ferman'a ne oldu?

Haşmet: sorma Emine . Bugün fidanlıkta görüşme yapacaktık söylemiştim sana..

Emine: evet sabah söyledin..

Haşmet: işte ...adamlar saçma sapan teklifte bulundu..akılları sıra biz alıyoruz diyerek örgüte silah sattiracaklar bize..

Emine : ee ..ne oldu da vuruştunuz?

Haşmet: gerildik işte gönderdik adamları ..bir saat sonra bir sürü köpek salmışlar ateş açtılar işte..hallettik ama korkma Ferman'ın kolunu sıyırdı. Pansuman yapta mikrop kapmasın. Doktora gitmem diye tutturdu.. ne oluyor bu çocuğa bu ara anlamadım..dalginliktan vuruldu biliyor musun?

Emine: bilmiyorum neyi var ..siz iyisiniz ya çok şükür..Haşmet ben yapmasam..şimdi yok falan der sen kızarsın..Didem yapsın .

Haşmet: yok bir şey demez .. Emine böyle böyle düzelecek uzak durma artık ondan..geçen söyledim bizle derdi yok artık..

Emine: tamam sen öyle diyorsan.

Haşmet ve Emine salona geçti..Emine çekinerek yanına oturdu.

Emine: izin verirsen bakayım .

Ferman: bak abla.

Emine: Tamam ..Didem ecza dolabından eşyaları getir.

Didem tamam dedi kalktı gitti. Emine yavaşça üstünü çıkarmaya yardım etti. Yaraya baktı. Sıyrık diyorlardı ama ufak bir şeye de benzemiyordu. Didem'in getirdiği malzemeler ile Emine yarayı yavaşça acıtmamaya çalışarak temizledi.. Temizlerken istemsiz gözleri doldu. Ferman bunu farkedince şaşırmış şekilde kaşlarını çattı Emine yi incelemeye başladı. Yavaş yavaş yaptığını acıtmaktan korktuğunu fark etti. Belli belirsiz gülümsedi . Dideme baktı o da gözleri dolu yaraya bakıyordu.Emine yine yavaşça kapattı sardı yarayı..

Ferman : teşekkür ederim abla .

Emine başını salladı. Kalktı lavaboya gitti. Ellerini yıkarken gözünden bir damla yaş düştü. Yüzüne su vurdu. Gözlerini sildi..Evlendiklerinden beri sanki değişme vardı. Aynı eve girince sular surulmuştu. Lavabodan çıktı içeri geçti.

Emine: aç mısınız hadi oturalım yemeğe ..

Haşmet: oturalım oturalım hadi oğlum.

Haşmet'in buyrun demesiyle yemeklerini yemeğe başladılar..

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin