11. BÖLÜM /// GELİN HANIM👰

1.7K 38 12
                                    

Behzat kahvaltıdan sonra hemen geldi Çakırbeyli evine geldi...Mine bozuk attı ama sonradan yumuşadı. Hazırlanıp Hayriye Anaya haber verip çıktılar evden..
Dün sözleştikleri gibi sahilde el ele yürüyorlardı.

Mine: Ohh miss gibi yaa.

Behzat: Bence bu sahilin pek bir numarası yok. Mis gibi falan diyorsun şu kokusuna .

Mine: O ne demek Behzat ne diyorsun Allah aşkına..

Behzat: Ya Mine, sen senin saçlarının kokusundan habersiz dolanıyorsun herhalde ortalıkta.. Hayır anlamıyorum ki nasıl duymazsın bu güzel kokuyu..

Bunu söylerken ona sıkıca sarılmış saçlarını kokluyordu. "Bu sahilin kokusu senin bu saçlarının kokusunun yanında halt etmiş.."

Mine gülümsedi. " Yaa"

Behzat: Öyle. Burda böylece yıllarca kalabilirim.

Mine: Allah'ım ben kime iyilik yaptım da böyle bir adam çıkardın karşıma. Başkalarının yanında odun benim yanımda romantiklik abidesi ya..Sana şükürler olsun.

Behzat duyduklarıyla güldü.. Ciddileşti.."Sana bir şey soracağım"

Mine: Sor canım.

Behzat: Bu zamana kadar ailenle ilgili bir şey sormadım ama bu merak etmiyorum anlamına gelmez. Aynı şekilde sende benimle bu konuda hiç konuşmadın..

Mine biraz gerildi Behzat bunu fark etti. "Tamam sormadım say. Hadi gidelim."

Mine : Dur. Anlatıcam zaten bir gün bunu sana anlatacaktım. Zamanı geldi demekki anlatayım kurtulayım.

Behzat: Kötü olacaksan boşver anlatma günümüzü mahvetmeyelim.

Mine : Anlatacağım.

Yürümeye devam ettiler.
Mine kendisi hakkında ne varsa anlatmaya başlamıştı.Behzat İstanbul'a geldikleri gün anlatılanlardan başka bir şey bilmiyordu. Hanımlar biliyordu sadece.. Hızır Ali kızları dışarı çıkardığı bir gün Hayriye Hanım Hızır ve İlyas'a da durumu bütün açıklığıyla anlatmış ve konunun kapanmasını bundan sonra onlarla beraber devam edeceklerini söylemişti. İlyas'ın aşırı sahiplenmesinin üzerinde bunun da etkisi vardı. Onu kız kardeşi bilmiş Lütfiyeden ayrı tutmamıştı. AVM de bu yüzden ona çok sert konuşmuştu.

Mine herşeyi anlatmıştı. Ahmetle olanları da tüm açıklığıyla anlatmış Behzat'ın kafasında soru işareti kalmasının önüne geçmek istemişti.
Behzatsa sinirden kıpkırmızı olmuş farkında olmadan Mine'nin elini çok sıkmıştı..

Mine: Behzat canım yanıyor. Hayatım elim..

Fark eder etmez hemen bırakıp elini aldı öptü, ovaladı bir yandan da özür diledi.

Behzat: Özür dilerim . İyi misin ? Özür dilerim.

Mine: Tamam.. Tamam geçti. Sen de sakin ol..

Sakinim dedi ama sesi öyle demiyordu.Hele gözleri çok fena bakıyordu..

Mine: Behzat korkuyorum.. Hayatım korkmaya başlıyorum. Sakinleş. Ben iyiyim artık. Aylar geçti hepsi geride kaldı.

Behzat: Tamam güzelim korkma ..sakinim tamam . Haklısın geride kaldı.

Kollarından ayrılıp "Behzat bana bu konuyla ilgili aklında ne varsa sorabilirsin ." dedi Mine.

Behzat: Anlattın işte daha ne olabilir ki?

Mine utandı başını eğdi. Ama yine de bu konuyu tamamen kapatmak için dik durmaya çalıştı. Başını kaldırdı.

Mine.: Yani o bana bir şey yaptı mı? Açık olucam.  E-elini sürdü mü falan. Kafanda soru işareti kalmasın. Senin üzerine yemin ederim ki bana dokunmadı. Sana yemin ederim.!

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin