Güzel bir bölüm oldu..Zor oldu ama güzel oldu..😌😵
Bakalım sizin yorumlarınız neler olucak...🤔
Keyifli okumalar 🌸🤗
Yoğun bakım önüne gelen aile, hemşirelerin onu yerleştirmesini ve sonrasında doktorunun kontrolünü camın arkasından izlediler.
Doktor: Gece boyunca sık sık takip edin. Ben eve gitmeyeceğim herhangi bir şeyde beni çağırın.
Hemşire: tamam hocam.
Doktor çıktıktan sonra Hızıra yöneldi. " Durumu şuan stabil. Sizin gibi ben de sabaha kadar bekleyeceğim. Gece herhangi bir kanama olabilir, hemşire hanıma söyledim hemen beni çağıracak ve tekrar ameliyata alıcaz. "
Hızır: zor geçti demiştiniz kaldırabilir mi ikinciyi?
Doktor cam içeri baktı. "kaldıramaz dua edelim ki ameliyata gerek kalmasın. Ben odamda olucam.. iyi günler."
Didem baba diyerek Haşmetin yanına gidip ağlamaya başladı. Zeynep babasına sarılıp ölmesin baba diyince Meryem kalktı kızıyla birlikte kocasına sarıldı.
Saatler ilerlediğinde Ömür , Emine , Mine sonradan gelen kaleliler ile eve geçti. Asiye ve Nefes , Ömürler eve gelince beraber yaylaya gidip herkesin eşyasını topladılar. Hurşit , Fahri ve Yangazlar çantaları arabaya yükleyip bayanları beklediler. Evleri son kez kontrol edip gelip bindiklerinde eve doğru yol aldılar.Ömür: Hastaneden haber var mı Hurşit abi?
Hurşit: yok bacum hâlâ ayniymış.
Ömür oflayarak saçlarını geriye doğru iteledi camdan dışarı baktı.
Asiye: yangazlar haber var midur arayan oldi mi sizi?
Fatih : yok yenge durumu hâlâ aynıymış.
Nefes: sabaha kadar bir şey olmaz inşallah.
Asiye: olmaz inşallah dua edelum bol bol ...
Eve geldiklerinde Hayriye hanım ve Saniye Hanım yan yana oturmuş Kur'an-ı Kerim okuyorlardı. Öğrendikten sonra feryad etmişler hastaneye gitmek istemişlerdi ama kimse götürmemişti. Görünce daha kötü olurlar diye Hızır getirmeyin dedi. Olan biteni Eminenin ağzından zorla dinlediler. Ömürler yayladan dönünce Asiyelerin hazırladığı yemeği zar zor yediler. Emine eve geçmek isteyince Mine ile birlikte kendi evlerine geçtiler. Hakan ve Tipi masada oturmuş çay içiyorlardı. Onların geldiklerini görünce ayağa kalkıp karşıladılar.
Tipi: abla gel otur şöyle.
Emine oturunca Mine de oturdu.
Tipi: Hakan çay koy.
Hakan çayları getirip koydu sonra kendi oturdu.
Emine: Gözümün önünden gitmiyor bir türlü. Çocuk serildi yere ..
Tipi: kalkacak inşallah kötü düşünme abla.
Hakan : dayım yetişmese daha da saplayacakmış şerefsiz.
Mine: her yerden adam geldi anlamadım demiş abim.
Emine: aklı bendeydi çok korktu. Nereye saldıracağını bilemedi.
Mine: Behzatla konuştum bekliyorlarmış değişiklik yokmuş.
Emine ben uzanıcam diyerek kalktı. Yavaşça merdivenleri çıktı. Telefonunu alıp Haşmeti aradı. Yatağa uzanırken açıldı telefon . " Haşmet."
Haşmet: efendim güzelim.
Emine: nasılsın? Ağrın var mı? Gelicem ama kızacaksın diye gelmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Roman d'amourHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..