"Mine şuradaki mağazaya girelim bir de bakalım orda bulabilecek miyiz istediğim elbiseyi.. "dedi Emine. Sabahtan beri dışarıdalardı.
Mine: Tamam abla bakalım hadi gel ..
Arkalarındaki iki adamdan habersiz girdiler mağazaya. Adamlardan biri telefona sarıldı hemen " Alo Mümtaz abi Haşmet ve Behzatın manitalarını takipteyiz bir mağazaya daha girdiler..napalım ?"
Mümtaz : Çıkınca yolda alın ikisini de ..
Adam 1 : Tamam abi .
Telefonu kapattı diğerine döndü.." Mümtaz abi alın dedi"
Adam 2 : Tamam bakalım çıksınlar şu AVM den .
Emine Mine'nin yanına geldi. " Buldum bak bakalım begenecek misin ?"
Mine: Abla çok güzel .. bence çok hoş ..Haşmet abi de çok beğenir eminim..
Emine: Evet bence de beğenir Haşmet maviyi çok sevdiğini söylemişti bir kere.. deneyeyim gel hadi..
Gidip kabinde denedi gerçekten de çok hoş olmuştu.
Mine: Emine abla çok güzel oldun hemen alalım bunu..
Emine: Valla üstümde de çok güzel durdu.. hadi çıkarayım da alalım ..
Kıyafetlerinin altına da elbiselerin aksine tam istedikleri gibi ayakkabılar bulmuşlardı. Hemen kasaya gidip ödemeyi yaptılar.. Çıkışa doğru yürüdüler.
Emine: Hadi gidelim artık çok yorulduk.
Mine: tamam abla.. söyliyim arabayı getirsinler ..Görevli arabayı getirdi ..Mine anahtarı alıp eşyaları yerleştirdi direksiyona geçti..
Emine: Vallaha alıştın İstanbul'a arabada kullanıyorsun artık. O kadar mutluyum ki senin adına.
Mine: Ehliyeti okurken gizlice almıştım. Buraya gelince Behzatla birlikte başlayınca söyledim bir ara o da dışarıdayken hep bana kullandırdı arabayı öyle öyle alıştım bu şehrin yollarına.
Emine: Çok güzel yapmış aferin ona.
Mine gülümsedi. AVM'den yola çıktı. Adamlarda arkalarından onları takip etti.
Aradan geçen 20 dakika sonunda Mine dayanamadı Emineye dönüp." Abla bir şey söylicem ama sakin ol "
Emine: ne oldu canım ?
Mine: Abla AVM den beri bir araba bizi takip ediyor. Başta umursamadım ama son 10 dk dır ara ara çok yaklaşıyor. Bizi takip ediyorlar bence . Yakınladığında kim diye baktım da bizim korumalardan da değiller. Behzatı mı arasak?
Emine: Ara hemen çabuk bela var başımızda diyorlardı.
Mine hemen arabadan Behzat'ı aradı.Fidanlıkta herkes oturmuş çayını içiyordu. Behzat çalan telefonuna baktığında arayanın Mine olduğunu görünce masadan kalkıp uzaklaştı açtı.
Behzat : Alo hayatım..napıyorsun neler yaptınız bugün?
Mine' nin sesi gergindi: "Behzat bir şey dicem sana.."
Behzat bir şey olduğunu anladı : "ne oldu söyle hemen"
Sesi yüksek çıkınca herkes ona baktı o da onlara dönmüştü ve yüzü gergin bir hâl aldı.
Mine : Hayatım Avmden beri iki adam bizi takip ediyor.
Behzat: Ne adamı! Kim onlar! Nerdesin sen!
Behzat sesi hoparlöre aldı masaya koydu telefonu.
Mine: Bağırma zaten korkuyorum. 20 dk oldu son 10 dakikadır eminim takip ediyorlar. Siyah sedan bir araba içinde iki tane adam işte..10 dakikadır sıkıştırıyorlar az kalsın kaza yapıyorduk iki kere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..