86. BÖLÜM /// GEÇMİŞTEN GELEN

1.7K 54 91
                                    

Merhaba..

Umarım sizin için güzel bir hafta olmuştur..Yeni haftanın da bir öncekinden daha güzel olmasını dileyerek bölümle sizi başbaşa bırakıyorum...

Keyifli okumalar.🌸

Yasemin çoktan anlamıştı ama Behzatı daha da meraklandırıp , çıldırtmak istiyordu. Ekrana bakarak bir sürü alakasız , tıbbi cümleler kurdu. Behzat sonunda dayanamayıp ellerini saçlarının arasından geçirdi geri beline dayadı. " Kızım sen ne biçim doktorsun söylesene kız mı erkek mi? Yarım saattir bakıyorsun anlamadığım şeyler söyleyip duruyorsun! Söyle hadi!"

Mine: canım sakin olur musun?

Behzat: Bana bak..bana inat yapıyorsun dimi ? Anlamamış gibi bakıp duruyorsun çoktan anladın ama dimi?

Yasemin gülmesini tutarak " anlamadım Behzat hâlâ.... ayaklarını çapraz kapatmış baksana." dedi.

Bunun üzerine sanki anlayacakmış gibi ha bir de çocuk duyup cevap verecekmiş gibi konuştu. " Oğlum , kızım her neysen açsana ayaklarını! "

Yasemin patlayarak kahkaha attı. Mine de gülmeye başladı. " Aşkım ne diyorsun ya!"

Behzat: o kadar sevindik kız diye erkek çıkarsa diye stres oldum burda. Söyle sen de hadi.!

Yasemin sakinleyip ekrana yaklaştı. " Badecim senin bu baban çok sabırsız be halacım!" dedi.

Behzat bir ekrana bakıp bir ona baktı sonra Mineye baktı yüzünde kocaman gülümseme ile
" Bade dedin sen ! O zaman?"

Yasemin: Kızın olacak oğlum kızın! Kız olursa Bade koyacaz dedin ya .

Behzat heyecanla " ALLAH BE ! " dedi eğilip Mineyi öptü. Az önce kızsa da sevincinden gidip Yasemini de saçlarından öptü.

Mine ekrana bakarak " annecim..kızım benimm." dedi duygulu bir şekilde.

Behzat: Prenses o prenses! Babam benimm...

Yasemin : evet diğer değerleri de gayet güzel ..Şuan 16 haftalık yani 4 aylık ...gayet belli kızımız olacak inşallah..

Behzat: çaprazın hesabını görürüm seninle ben...net diyor bide gıcık..

Yasemin umursamaz gülme ile aldığı ultrason çıktısını eline tutuşturdu. " Al bakalım"

Eline aldığı fotoğrafa gülümseyerek baktı. " bu sefer daha net la."

Yasemin : Tabii canım...

Sessizce ağlayan Mine döndüler. Behzat başını okşadı. " Yavrum niye ağlıyorsun?"

Yasemin peçete koparıp uzattı. " Al canım.." diyip yalnız bırakmak adına yanlarından kalktı masasına geçti. Behzat eğildi alnını alnına yasladı . " şşş niye ağlıyorsun?"

Burnunu çekip gözlerini açıp baktı. " Duygulandım işte.." deyip alnında hissettiği öpücük ile gülümsedi. Behzat karnını güzelce sildi üstünü indirip ellerinden tutup kaldırdı sarıldı. Ayrılıp üstünü başını düzelttiler . El ele Yasemin'in yanına gittiler. " İyi misin canım su vereyim mi?"
dedi. Kafasıyla onaylayınca kalkıp sebilden bir bardak doldurup verdi. Yarısını içti Behzata uzattı o da kalanını içince kalkıp çöpe attı.

Behzat: evet gıcık doktorumuz bilmemiz gereken başka bir şey var mı kızımızla ilgili?

Yasemin: Dün akşam nasıl beslendiğin ile ilgili konuşmuştuk aynen devam hayatım...Emine abladan da detaylı biliyorsun ...

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin