56. BÖLÜM /// SÜRPRİZE DOĞRU

1.2K 58 169
                                    


Herkese iyi geceler..🤗

Güzel bir bölüm yazdım yine…Eminim beğenirsiniz 🌸
İlyas Çakırbeylinin romantik modunu açıcaz demiştim açtık. Bu bölüm hazırlık aşaması doğum günü diğer bölümde ...bakalım İlyas bey neler planlıyor…

Bu arada misafirlerimiz de var ..

Satır arası yorumlarda bekliyorum sizi 🌸🤗

Keyifli okumalar...💕

Ömürün gelip uyandırması ile İlyas kalkıp elini yüzünü yıkadı üstünü giyip aşağı kahvaltıya oturdu.

İlyas: günaydın herkese.

Zeynep : günaydın amca.

İlyas: Alparslan nerde?

Hızır Ali: uyuyor dün gece bebek durmadı ya.

İlyas: evet sesini duymamak mümkün değildi maşallah sağlam sesi var.

Meryem: seninkileri hatırlatma istersen.

Ömür: aynen ablam doğru söylüyor . Bizimkiler de çok fenaydı.

Hayriye Hatun : gazı vardur ondan ağlamişdur.

Lütfiye : Elma yağı sürdük göbeğine ana sen demuştun ondan sonra sanki rahatladi.

Hayriye Hatun : he iyi gelur. İyi etmişsunuz.

Zeynep : tepsiyi yengeme verip geliyorum uyanmıştı o.

Meryem: tamam kızım hadi.

İlyas: abi sen niye konuşmuyorsun?

Hızır : canım istemiyor İlyas. Sen naptın ikizlerin doğum gününe az kaldı.

İlyas: bir şey yapmadım pasta alırız keseriz ne olacak.

Ömür : güzel bir şeyler yapsaydık canım..

İlyas: parti mi verelim Ömür?

Ömür: parti değil de ne bileyim  bahçeyi süslesek güzel bir masa hazırlasak . Fotoğrafçı da ayarlardık.

İlyas: gerek yok öyle şeylere . Ben bir tane büyük çikolatalı pasta alır gelirim keseriz çayla yeriz bitti gitti işte.

Ömür : tamam İlyas napiyorsan yap ben karışmıyorum.

Ömür gerilip yemeye devam etti. İlyas ise sırıtıyordu. İçinden " sen dur ben sana istediğini yapacam ama şimdilik bilme sen güzelim." dedi.

Biraz daha yiyip masadan ilk kalkan İlyas oldu. " Ben çarşıya gidiyorum. Behzat ve Tahirle bir işim var. Görüşürüz." dedi çocukları öptü çıktı.

Meryem: biz bir şey hazırlarız canım sıkma canını sen.

Ömür : yok abla sağol napıyorsa yapsın boşver.

Hızır : ben İlyası taniyorsam mutlaka bir planı vardır. Sen merak etme güzel bir şeyler yapar o.

Ömür : öyle mi dersin abi sürprizlerde iyidir aslında hadi bakalım ne çıkacak merak ettim bak şimdi . İlk yaş günleri böyle sıradan olsun istemem açıkçası.

Hızır : bekleyip görelim.

Zeynep: evet planlamıştır mutlaka.

Ömür : sana bir şey dedi mi?

Zeynep : yok demedi.

Zeynep lafını der demez gelen mesaj sesiyle telefonuna baktı. İlyas " dışarı gel kız." Diye yazmıştı.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin