100. BÖLÜM /// ZEYNEP- FERMAN ❤

1.9K 71 73
                                    

Keyifli okumalar..🌸

Babasını gören Didem'in gözleri parladı , kapıyı kapatıp hemen sarıldı. " Baba çok yakışıklı olmuşsun. Yani hep iyisin fitsin de bugün ayrı bir yakışıklısın gerçekten." dedi. Kızının iltifatlarına saçlarında öperek cevap verdi Haşmet.

"Teşekkür ederim kızım...bugün özel gün biliyorsun. Emine hazır mı?"

Didem: Odada saatlerdir. Minnoşta yanında ben Emir'e bakıyordum.

Haşmet : Git bak bakalım geç kalmayalım yemekten sonra yola çıkıcaz .

Didem: Tamam sen salonda Fermanların yanına geç.

Didem giderken oda salona çocuklarının yanına gitti. Ferman da Didem kadar iltifat etti. Kapıyı çalan Didem içeri girdiğinde çizmelerini giyen Emineyi görünce ağzını açık kaldı.

Emine: Nasıl olmuşum?

Dik durup ona bakan Emine'ye yaklaşan Didem elinden tutup döndürdü. " Harika! Sadece harika diyebilirim. Babam da az evvel geldi o da harika. "

Mine: Geldi mi? Emir'i ne yapacaksınız?

Didem: Yemekten sonra yola çıkıcaz geç kalmayalım dedi. Emir'i götürmekte kararlı sanırım.

Emine: Sorun olmaz hiç problem değil zaten bırakamayız. Biberona alışınca emmeyecek gibi bundan sonra biz nereye o oraya.

Didem: Ee tamam siz son işleri halledin ben Emir'i getireyim giydireyim , altına bakayım.

Emine: Tamam canım sağol.

Geri Emirle gelip altını değiştirdi , yatağın üstünde hazır olan kıyafetleri giydirdi. Emine onu emzirirken hazırlanan çantayı kontrol etti. İşleri bitince orta boy bavulu alıp asansörle aşağı indiler.

Didem : Ferman bunu arabaya koysana.

Ferman: Tamam.

Mine: Abicim hoş geldin.

Haşmet: Hoş buldum da ağaç olmasam iyiydi.

Didem: Baba geleli yarım saat anca oldu ya.

Behzat: Heyecanlı mısın abi? Sinir yaptı tabii.

Haşmet: Beni heyecanım değil senin saçma soruların sinir ediyor Behzat. Niye heyecanlanayım lan !!

Behzat : Ne dedim ben.?

Mine mırıldanarak yanına oturdu. Eliyle karnını dürttü. " Sus aşkım sus."

Emine bir elinde puset bir eli demirlerde yavaşça inip gelirken kapıdan giren Ferman , onu görünce gülümsedi. Hemen puseti aldı elinden.

Ferman: Gel bakalım ufaklık. Geç sen ama yavaş ol babam kalpten gitmesin.

Emine: Serserilik yapma heyecanlıyım zaten.

Salona geldiğinde tüm gözler üstündeydi. Herkesten uzun bakan tabiiki Haşmetti.

Tipi: Abla çok güzel olmuşsun.

Behzat: Aynen.

Didem: Baba sen bir şey demedin.

Haşmet: Ben ..ben sonra söylerim şimdi sizin yanınızda olmaz. Hadi çıkalım .

Didem: Sağol ya biz zaten hiç tahmin etmedik ne diyeceğini. He sonunda "Kiss" falan olacaksa tamam sen başbaşa şaap..

Emine yalandan öksürürken Haşmette Fermandan puseti aldı boşta kalan eliyle karısının elini tuttu kapıya yöneldi. "Gel güzelim sen bunların dalgası bitmez biz gecemizi başlatalım."

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin