122. BÖLÜM /// FİZYOTERAPİST P... 😒

865 66 61
                                    


Keyifli okumalar 💙
Satır arası yorumları bekliyorum . Beğenmeyi de unutmayın 😉



Caddede bekleyen Behzat, ön ve arka kapının açılmasıyla başını telefondan kaldırdı. Bahar yanına , diğer tanımadığı kız da arkaya oturdu.

Bahar : Selam.

Behzat: Aleyküm selam da sen niye buraya bindin, bindiniz?

Bahar : Bilmem başka araba var mı?

Behzat: Öndeki araba da bizden Bahar, sizin için o.

Bahar : Niye sen eve gitmiyor musun?

Behzat: Gidiyorum da işim var benim durucam birkaç yerde.

Bahar: Tamam sıkıntı değil araba değiştirmeyelim şimdi.

Arabayı çalıştırırken aynadan bir anlık arkaya baktı.

Bahar: Tanıştırayım Pınar. Canım bu Behzat , Ömür'ün diğer abisi, Behzat , Pınar da benim fizyoterapist arkadaşım. Ferman için rica ettim kendisi ilgilenecek.

Behzat kafa sallamakla yetindi. Pınar garipsese de Bahar bildiği için ona gülümseyip önüne döndü. " Ee nasılsın Behzat? Ferman'ın alçısı çıktı dimi bugün?"

Behzat: Çıkardılar sabah , sorun yok artık fiziğe başlasın dedi doktor.

Bahar: Çok güzel. Pınar'ın ellerinde artık iş.

Behzat sessiz kalırken Pınar konuştu. " Sıkıntı olmayacak kısa sürede bitecek her şey. Doktoruyla konuştum bende telefonda , bilmem gerekenleri öğrendim."

Bahar : Hadi bakalım son sıkıntılı günler inşallah. Eee Bade nasıl ya özledim onu?"

Behzat: Bade biraz cadılaştı bu ara.

Bahar: AA neden? Pınar, Bade Behzat'ın kızı.

Pınar: Öyle mi Allah bağışlasın.

Bahar: 5 aylık dimi Behzat?

Behzat: He 5'in içinde.

Bahar: Ayyi kuzum benim . Görsen böyle siyah ucu dalgalı saçları var. Kirpikleri Allah'ım bayılıyorum kirpiklerine. Gözleri iri siyaha yakın bir renk , yanakları yumuşacık .

Pınar: Maşallah . Fotoğrafı var mı ? Emir'i gösterdin ama onu görmedim hiç.

Bahar : Dur var var en son gittiğimde çekmiştim. Annesi bere almış ona takıp çekmiştik.

Bade Façalı (temsili)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bade Façalı (temsili)

Pınar arkaya uzatılan telefonu aldı inceledi. Yana kaydırınca Mine'yle olan resmini de gördü. " Bu kim annesi mi?"

Bahar gösterdiği fotoğrafa baktı. " Evet annesi Mine. Çok tatlı bir kız tanışınca seveceksin. "

Pınar: Evet bakalım görücez.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin