Emine Haşmet onu çekiştirirken içinden " demin adama eziyet ederken iyiydi şimdi napacan bakalım Emine...off bir şey yapmaz herhalde ya ..Haşmet öyle biri değil..yok yok çok ileri gitmez ama benim yaptıklarım da az değil iyi dayandı yine.." diye söylenirken kapının önüne gelmişlerdi bile Haşmet onu içeri sokarken o içinden"eyvah eyvah yandım" diyordu..
Haşmet anahtarı cebine koydu.." heh Emine Hanım buyrun yapın yapacağınızı "
Emine: Saçmalama Haşmet aç hadi inelim..
Haşmet : anlamadım ne dedin sen ..
Emineye doğru yaklaşırken o da geri geri gidiyordu.
Emine: inelim diyorum ne dicem
Haşmet: inelim he ... sen az önce aşağıda laf dinlemiyordun ama ..yapma dedim inadına yaptın şimdi de sonuçlarına katlanacaksın canımm
Emine: Haşmet gelme yaa.. o bakışlar ne öyle..
Haşmet: nasıl bakıyorum hayatım
Emine: ya işte böyle baştan ayağa süzmeler, yaklasmalar falan..
Haşmet: yerinde dursan yaklaşmam
Emine duvara dayandı.
"Heh hadi kaç bakalım kaçabilirsen" dedi Haşmet çapkınca baktı sırıttı yaklaşmaya devam etti ve sonunda burun buruna geldiler.. Emine bu yakınlıktan dolayı gözlerini kapadı..
"Sen daha yaklaşmamla etkileniyorsun bana aşağıda yaptıklarına ne demeli.."
"Haşmet tamam özür dilerim.. bir daha yapmayacam söz .."
"Bir daha yapacaksın yapmasına da hatta hayatın boyunca yapacaksindir da bu sadece biz başbaşa iken olsa iyi olur yoksa adımız çıkar.. "
Haşmet boyununa eğilmiş bir yandan öpüyor bir yandan konuşuyordu. Emine'nin ellerini aldı kendi boynuna doladı.. kendi elleriyle de Emine'nin belini sardı kendine yaklaştırdı iyice..devam etti işine..
Emine: Haşmet tamam yeter aşağı inelim.
Haşmet: nasıl inelim sen az önce hemen çıkalım hemen diyordun..şimdi inelim diyorsun
Emine: çocuklar aşağıda napıyorsun?
Haşmet : az önce yanımızdalardı sen durmuyordun ama ..
Emine: off .. Allah'ım ne yaptım ben ya..
Haşmet : yaa böyle zor durumda kalırsın işte ..
Emine: tamam hadi inelim..
Haşmet alacağını almıştı ama biraz daha korkutmak istedi..
" olmaz hadi yatağa geçelim " deyip onu kucakladı yatağa bıraktı.
Emine: Haşmet napıyorsun bırak beni.. sakın yaklaşma bana ..
Haşmet üstüne çıkarır gibi yaptı. "niye sen benim karım olacaksın ha 5 ay sonra ha şimdi ne fark eder."
Emine: hayır Saçmalama bekleyeceksin..!!
Haşmet eğilip "Bu korku sana epey bir gider..bir daha milletin yanında öyle şeyler yapmazsin artık dimi..baş başa iken istediğin kadar ama birileri varken şakadan da olsa yapma..Aç gözlerini bir şey yapmayacağım tabiki..sen istesen de yapmam zaten." dedi.
Emine açtı gözünü Haşmet çoktan uzaklaşmış kapıya doğru gidiyordu.." dur"
Haşmet döndü " ne oldu"
Emine: ee son öpücüğü vermedin.
Hasmet " he tamam gel." dedi sarıldı belinden tutup boynundan öptü koklayarak sonrada dudaktan .
" Tamam hadi yeter artık aşağı inelim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..