Hepinizin yeni yılını kutlarım dostlar.. ❤️
Her şey gönlünüzce ve olması gerektiği zamanda olsun ki tadına varılsın🙏Diğer bölüm ilerleyen saatlerde yayınlacaktır bilginize .. 📝
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum 😘
Keyifli okumalar efenim...🌸
Mercan annesi Türkan Hanım arabadan inince kapıları kilitledi. Türkan elindekileri tutmak da zorlanınca Mercan annesinin yanına gitmeden Hakan " Alayım hanımefendi." dedi izin bekledi. Sonuçta ilk defa karşılaşmışlardı.
Türkan: Sen kimsin evladum?
Hakan: Ben.. Ben Haşmet Façalı'nın yeğeniyim. Onların güvenliğinden sorumluyum. Siz böyle taşımakta zorlanınca yardım edeyim dedim.
Mercan gülümseyerek dinlerken annesi Hakan'ın lafının bitmesini bekliyordu. Bakışları onu korkutmuştu. Mercan en sonunda annesinin elindekileri alıp ona uzattı. " Memnun olduk Hakan. Teşekkür ederiz yardımın için. Hayriye Hanımlara gidecek bunlar."
Hakan: Tabii.. Buyrun siz geçin ben getiriyorum.
Mercan " Tamam.. ana hadi." diyip annesinin koluna girdi önden yürümeye başladı. Türkan bir kere arkasına baktı sonra devam etti. " Neden korktu bu uşak benden."
Mercan: Sen kimsin deyince ne diyeceğini bilemedi galiba . Aman boşver hadi girelim.
Nefes'in açtığı kapıdan içeri girdiler. " Hoş geldiniz."
Türkan: Hoş bulduk. Herkese selamın aleyküm. Hayriye Hanım nasılsun?
Hayriye Hanım: Aleyküm selam Türkan. İyiyim sen nasılsun gel geç otur.
Mercan elini öperken saçlarına dokunarak gülümsedi.
" El öpenlerun çok olsun kizum."Nefes: Mercan tanıştırayım Ömür, İlyas abimin eşi. Didem de onun yeğeni aynı zamanda Hızır abimin gelini.
Mercan: Memnun oldum . Tanışmak bugüne nasipmiş.
Türkan: Ha bu oğlan da yeğeninuzmuş.
Ömür : Hakan mı? Evet. Uzak akrabamızdır ama yanımızda beraber büyüdük.
Hakan elindekileri bırakıp çıkarken konuşulanları duyuyordu. Görüş açılarından tam çıkıyordu ki Didem seslendi. " Hakan abi işin yoksa Merveyle beni merkeze götürür müsün?"
Hakan: Götüreyim. Behzat abi de inecekti hazırsanız hadi.
Didem: Hazırız dimi?
Merve: Hazırız canım.
Beraber çıktıklarında Hakan kapı kapanmadan arkasına baktı Ömürle konuşan Mercan'ı gördü sonra da kapı kapandı.
Didem: Ne oldu niye arkaya bakıyorsun?
Hakan: Yok bir şey hadi gidelim.
İlerde onları bekleyen Behzat " Hakan nerdesin la sen?" diye sordu.
Hakan: Misafir geldi abi onları karşıladım.
Behzat: Kim geldi?
Hakan: Bilmiyorum yani isimlerini bilmiyorum abi.
Didem: Türkan Hanım'la kızı Mercan geldiler amca. Burda komşulardan biri sanırım. Babaannemde tanıyordu. Dimi ?
Merve: Evet. Burda komşu abi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..