Ramazan düzeltmesi yaptım kusura bakmayın ..Keyifli okumalar...
Telefonuna gelen bildirim ile montunu giyip çizmelerini ayağına geçiren Merve aynadan son kez kendisini kontrol etti. Erkenden kalkıp fönlediği saçlarında parmaklarını gezdirdi ve şapkasını taktı. Çantasını aldı ve hızlı adımlarla aşağıya indi, evden çıktı. Orhan'ın her zamanki gibi sokağın başında beklediğini bildiğinden demir kapıyı kapatıp oraya yöneldi. Arabaya yaklaştıkça gülümsedi. Bunu gören Orhan da gülmeye başladı. Camlar simsiyahtı her zaman olduğu gibi kapı koluna uzanırken çekindi. Açıp bindiğinde parfüm kokusu burnuna doldu.
" Günaydın."
" Günaydın bitanem." diyerek yanağına öpücüğü konduran Merve , kendi yanağına aldığı öpücük ile yerine yerleşip kemerine uzandı. " Kapıyı açarken gerildim yine."
" Neden ?" dedi Orhan ve arabayı çalıştırdı.
Merve: Camlardan seni göremiyorum ya acaba o değil mi diyorum ama bu sefer plakayı ezberime aldım gerilmem.
Orhan: Ee sen dedin camları siyah yap diye .
Merve: İyi yaptın iyi boşver sen beni . Eee nereye götüreceksin beni kahvaltıya?
Orhan: Valla uzak gideceğiz biraz malum sen istemiyorsun buralarda.
Merve: Orhan niye böyle diyorsun; sen , sen istiyorsun , sen dedin falan?
Orhan : Sen diyorsun sadece de ondan. Ben hiç demiyorum görecekler edecekler diye. Biz kimden korkuyoruz ben anlamıyorum ki?
Merve : Erken daha konuştuk bunu.
Orhan: Böyle erken diye diye bir gün senin isteme gününü basıp katil olucam yalnız.
Merve: Ne istemesi ya saçmalama.
Orhan: O tıpçı çocuğu unutmadım daha Merve.
Merve: O seni sinir etmek içindi Canım .
Orhan yola bakıp devam etti. " Uzak gitmiyoruz vazgeçtim. Buralarda bir yere götürücem seni."
Merve : Hayır annemler ne bileyim başkasına denk geliriz.
Orhan : Görsünler bir şey olmaz .
Merve hayretle bakarken o yoldan gözünü ayırmadı.
" Orhan tamam dedin bekleyelim dedin neden böyle yapıyorsun ya?"Orhan: Vazgeçtim öğrensin herkes. Baban da Orhan abine emanetsin demeyi bırakır artık. Annen de görücü bulmaz sana . Gelenleri def eder , etmezse ben hallederim o elini sürmesin .
Merve kemerini çıkardı kollarını boynuna doladı. Yanağından öptü ayrılmadı burnunu sürtmeye devam etti. " Hadii ... lütfen uzak bir yerlere gidelim... rahat oluruz işte fena mı? Hı? "
Orhan ışıkta durup ona döndü. " Sarılıp öpünce yumuşayacağımı bekleme ben öyle değilim"
Ayrılıp yerine oturup kemerini taktı Merve. Onu izleyen Orhan yeşilin yandığını görünce sürmeye devam etti.
Merve : Eve bırakır mısın beni?
Orhan: Neden?
Merve omzunu kaldırıp indirdi. " Keyfim kaçtı , iştahım da gitti."
Orhan sağa çekip durdu. " Çok mu kızarlar tepki gösterirler. Neyimi beğenmezler, bir saygısızlığım olmadı bu zamana kadar . Neden karşı çıkarlar söyle bana ben çözüm üreteyim , beraber üretelim. Haşmet abi gibi bir insan tamam dedi Hızır Alilere, seninkiler neye hayır der Merve söyle bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Storie d'amoreHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..